carinaballerina Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 fordi det var deg? :P Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 fordi det var deg? :P hehe. Nei men jeg var passasjer :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe. Nei men jeg var passasjer :P hehe, skjønner ;) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Kamerat, prøvde å stikke ifra onkel med moped. Kjørte på et boligfelt med en bakpå. Drita fulle begge 2. Peden gjorde 100 iføle eiern. Uten bremser og lys. turen endte i ei grøft med snuten på slep. Passasjeren fikk 750 for å ikke ha på seg hjelm. førern fikk 7 lapper eller noe. Som senere ble på en 1000 lapp siden han var blakk.. Gullhår et visst sted Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Gikk vel for sakte til at han trodde dere prøvde å stikke av kan jeg tenke meg :hammer Det må være derfor, hehe cheers Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har kjørt fra politiet på en Fhuria i lillestrøm, kjørte over den gamle Rælingsbrua, opp en liten sti oppover forbi naf huset, opp på øvre R vei, opp på stormyra, og inn i skogen, ned på marikollen og opp på en sti langs riksveien utover mot enebakk. parkerte sykkelen ien garasje ikke langt unna hektnersletta og bussen hjem. når jeg stod og ventet på bussen kjørte politiet utover i en god fart. hehe. ellers har jeg sitti på i 200 forbi samtlige fotobokser fra halden og hjem uten skilt og med hjelm. det blinket i nesten ALLE fotobokser. hehe. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe. Hva skjedde da? ble det ekstra straff da eller? det skjedde ikke noe bare reiv med ut av bilen og prata masse piss Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg