volvo145 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei Jeg har en stromberg 175 cd-2 (helt vanlig strombergforgasser) som jeg skal trykktette , er det noen som kan forklare meg prosedyren på dette ? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har nå tatt vekk pluggen i bunn (flotørhuset) og gjenget opp og satt inn en messingplugg istede for den plastpluggen som sto der, så har jeg plugget det lille hullet på toppen ved innsuget. Det jeg lurer mest på nå er den derre temperaturkompensatoren , (med gult deksel) den tåler ikke noe trykk det kan jeg se , men kan jeg plugge denne? Og chocken er ikke så lett å få til, kan jo ikke blende den liksom?? Er det i det minste noen som har ett bilde av en trykkforgasser? :) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg