Roberto Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Hei hå, jeg har helt glemt å betale for å kunne kjøre på japsetreffet, kan noen gi meg linken til påmeldingssiden så jeg får gjort det snarest mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Er det denne? Internettpeker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Jepp, takk ska du ha! Betaler påmandag jeg, så det ikke blir noen problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 når og hvor er japse treffen?? lyst å komme for å se robert drite seg ut...hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 nå føler jeg meg ikke så smart og høy i hatten, kosta det noe å komem å se på bare? (parkering, etc) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by The cowboy når og hvor er japse treffen?? lyst å komme for å se robert drite seg ut...hehe :D 10 Mai... Meld deg på med Concerten da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by The cowboy når og hvor er japse treffen?? lyst å komme for å se robert drite seg ut...hehe :D 10. mai på våler *glede meg* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Shadow_iX nå føler jeg meg ikke så smart og høy i hatten, kosta det noe å komem å se på bare? (parkering, etc) Koster bittelitt for parkering.. ellers ingen ingangsbilett. Bare å komme å se på.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by henningl Koster bittelitt for parkering.. ellers ingen ingangsbilett. Bare å komme å se på.. Og det er.... en liten hundrings eller.no? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Parkeringen er ikke mitt ansvar så det vet jeg faktisk ikke.. tror ikke det er helt bestemt. men en rund sum.. 50 eller 100.. neppe mer. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg