Gå til innhold

Kjøpt meg A6!

Ranger emnet

Audislave

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg A6 2.4 '98 150.000,-

Hva synes dere om prisen?

Skal hente den i helga.

Annonsen på finn.no

Hva er viktig for meg å passe på?/se etter?

Jeg har også lyst til at selve handelen skal foregå skikkelig.

Har aldri kjøpt av privatperson før helpme

:thanks

Bruk naf kontrakt og prøv bilen.Kontroler forstillinga at det ikke er ulyder og knirk. Lakken på noen av disse bilene er ikke av beste sort, se under lister på dørene og bakluka.. Og att alt fungerer i bilen!! Bilen så jo bra ut den, så lykke til!! :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A6 med V6 og tiptronic = meget behagelig kjøretur!

Som forrige post sa er naf-kontrakten fin. Tilstandsrapport fra et merkeverksted er jo alltid fint, ellers er jo forstillinga verdt å ta en titt på, sjekk om registerreima er skiftet ( 120 000/ 5 år intervall ) og se etter oljelekasjer fra toppdeksel/ kjedestrammer i toppene. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er meget fornøyd.

Har henta den nå -akkurat parkert den i garasjen.

Det var en smooth ride hjem ;-)

Ble overrasket over hvor fin den faktisk var. E meget strøken til å være så gammel + det var en del ekstrautstyr i den som ikke stod i annonsen. :thumb

Veldig fint forum dette her! Kommer nok til å få mange svar på ting jeg lurer på.

Ser ikke ut som det er mest aktivitet rundt A6 men men

- A6´98 2.4 V6 tipt -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Lakke helt ned ja.. Det gjør mye.

Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre med den for å få den finere.

Har tenkt å sote vinduene, bytte ut orange blinklyspærer med sølvfargede + xenon-look parklys (gjør et gult skjær i xenon lyset nå)

og kanskje legge cromelist rundt den nederste (i midten) grillen.

Kommentarer? Andre forslag?

Det over er ting som kan gjøres for lite penger (soting bare gjøres :))

Jeg er nemlig rimelig blakk nå... :mad:

- A6´98 2.4 V6 tipt -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt ny crom-list til grillen nede...Syntes det ser veldig bra ut, spesielt hvis du har 17 eller 18 tom felger :) Vi syntes også vi måtte vise at vi hadde litt kraft under panseret ( ok kansje litt harry men men), så vi kjøpte to nye enderør på biltema. Så fikk vi svensens eksos til å sveise de på....Billig, og syntes det ser bra ut! :D :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige feil er vel uforklarlige el-feil. Ville anbefalt en -99 eller nyere, men det er selvfølgelig ikke alle 97-98 som har mye feil. Er servicer tatt som de skal er jo mye rettet opp. Oljeforbruk på 2,4`ene skal man også se opp for har jeg hørt. Tiptronic kassen bør fungere 100% feilfritt. Ekstremt dyr kasse å bytte, men den lever som oftest farligst i trimmede 1,8T`er.

Ellers en nydelig og fast familievogn. Meget komfortabel :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider