Gå til innhold

Bilforumet.net eller fjaseforumet.net?

Ranger emnet


Ascona

Anbefalte innlegg

Er det ikke på tide å prøve å lage et bilforum? eller?

 

Jada, jeg vet at jeg legger meg lagelig til for hugg nå..

Beskrivelse av Off topic forumet:

alt snakk om bil, mc, kjøretøy, rekvesita.. som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her. lette diskusjoner om litt utafor veien er også greit. bruk fornuft vær høfflig.

 

Beskrivelse slutt.

 

Dette er noe man kan si at enkelte overholder i meget liten grad, noe jeg mener er beklagelig.

 

VG har et fint diskusjonforum for fjortissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Du trenger ikke å leese og svare på alt som blir skrevet da......

 

Neida, men jeg trodde forumet handlet om bil jeg, der tok jeg nok grundig feil, du sitter jo faktisk her og forsvarer all fjasinga du, det er hakket værre enn å bare fjase (noe jeg også registrerer at du er flink til)

 

En ting er en tråd som sporer av (noe som ikke godtas her, men burde godtas), noe annet er å starte en tråd som absolutt ikke om handler bil (noe som godtas, men ikke burde godtas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem at Off topic-forumet er for OT, mener du? ;)

 

Synes det er greit som det er. Det blir noe annet med no.teknologi.bil for eksempel, der off-topic diskusjoner som regel er dekket inn av en annen gruppe under no.* og vil være on-topic der.

 

Skal ikke være så alvorlig, dette her.

 

Men kan ikke noen fjerne den andre "f"-en i "høflig" i forumbeskrivelsen, den gjør meg gaaaaaal damndamn

 

EDIT(H): Rekvisita med to "i"-er også, det hadde vært fint :)

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

Er det et problem at Off topic-forumet er for OT, mener du? ;)

 

Synes det er greit som det er. Det blir noe annet med no.teknologi.bil for eksempel, der off-topic diskusjoner som regel er dekket inn av en annen gruppe under no.* og vil være on-topic der.

 

Skal ikke være så alvorlig, dette her.

 

Men kan ikke noen fjerne den andre "f"-en i "høflig" i forumbeskrivelsen, den gjør meg gaaaaaal damndamn

 

EDIT(H): Rekvisita med to "i"-er også, det hadde vært fint :)

 

Skrivefeil er det en del av ja.. Kanskje man burde innført automatisk retting av skrivefeil på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Neida, men jeg trodde forumet handlet om bil jeg, der tok jeg nok grundig feil, du sitter jo faktisk her og forsvarer all fjasinga du, det er hakket værre enn å bare fjase (noe jeg også registrerer at du er flink til)

 

En ting er en tråd som sporer av (noe som ikke godtas her, men burde godtas), noe annet er å starte en tråd som absolutt ikke om handler bil (noe som godtas, men ikke burde godtas)

 

 

Dersom alt som ble skrevet her kun handlet om dønn seriøse ting, så hadde ikke jeg giddet å være her.. Litt fjas er da ikke så farlig vel? Hva er problemet? Om noen vil snakke om at de så en ape på vei til ålesund, så kan de vel si det da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

 

 

Dersom alt som ble skrevet her kun handlet om dønn seriøse ting, så hadde ikke jeg giddet å være her.. Litt fjas er da ikke så farlig vel? Hva er problemet? Om noen vil snakke om at de så en ape på vei til ålesund, så kan de vel si det da vel?

 

som jeg sier, at en tråd sklir ut er bare positivt.. å starte tråder som omhandler helt andre ting derimot er ikke like positivt slik jeg oppfatter det.

 

Men nå er nok håkon klar på sletteknappen alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at alt ikke er super seriøst. men det er da faen så mye dume ting her... Virker nesten som GULE SIDER fordi folk rett og slett enten er for dumme eller for late til å finne ut av ting,

 

så har du jo disse Post-Counter jegerne.. som skaaaaal poste så mye driit som mulig for å få tallet opp.,

 

HVA er vitsen?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver du å redde verden eller gjøre den perfekt i ditt syn?

kan ikke du gå på et annet forum å lage kvalme der.

 

eller starte opp ditt eget bilforum der alle må være som deg.

noe som sikkert blir en hitt.

 

90% av postene dine er negative prat om folk og ting.

 

du bidrar aldri med noe for å gjøre ting bedre. du bare syter.

sånne som deg blir minst hørt på. noe du sikkert har lagt merke til før.

du skaper krangler og surner til hele forumet. en gang ble det så ille at vi måtte sparke deg fra forumet. da kom det masse poster og mail om hvor bra forumet ble etter at du stakk.

 

så tenk deg om 10 ganger før du syter.

igjen....lag ditt eget forum...det er ikke værre en det...det gjorde vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

greit at alt ikke er super seriøst. men det er da faen så mye dume ting her... Virker nesten som GULE SIDER fordi folk rett og slett enten er for dumme eller for late til å finne ut av ting,

 

så har du jo disse Post-Counter jegerne.. som skaaaaal poste så mye driit som mulig for å få tallet opp.,

 

HVA er vitsen?

 

det er mye dumme ting ellers i verden å...bare å bli vandt med det.

disse post-counter jegerne behøver du ikke bry deg om. mange av dem kommer også med bra innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

prøver du å redde verden eller gjøre den perfekt i ditt syn?

kan ikke du gå på et annet forum å lage kvalme der.

 

 

Legg merke til at det kommer fra den samme som sier dette: ta frem sveiseapperatet å glød fjærene røde, putt noe tungt i bilen.

 

skal visst funke..

 

i tråden om å senke Corvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

ja..det funker faktisk, så ja? hva skal du frem til ?

 

Nei, det funker ikke..

Som kjent har nemlig Corvette fjærer av en spesiell plastkomposittlegering, som IKKE tåler ekstrem varme, det vil heller føre til at den tar fyr enn at den føyer seg etter vekten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår