ss242 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ikke dumt Beachee:) Gi beskjed hvis noen finner ut om de fortsatt er i salg hos Volvo. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 da jeg hørte for 1.5 år siden på volvo var de "sålt slut" på for flere år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 men det er jo en del lokale småe volvosjapper rundt om da som har så rævva omsettning att det nesten ikke går rundt.. de kan ha ting og tang de.. veit en annen kamerat av meg kjøpte 740 add on kittet på volvo fenstad(bitte lite sted).. de hadde de.. så kan jo prøve.. .. er verdt ett forsøk! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Heisann!Hør nå her: Få deg tak i en høyre & en venstre sort bred bakskjermlister ifra en 245. Den høyre listen passer på venstre døra på 242.Og den venstre bakskjermlista, passer på høyredøra. Du skjønner det når du holder de bortil døra(Du må selvsagt kappe ca. 1,5 - 2 cm) Men får du tak ideg ei løvsag el. lig. så sager du den fint av og setter på igjen endestykket....Jeg har gjort dette endel ganger. Framskjermene er standard på alle. Men til bakskjermene er det stort sett bare en ting å gjøre , kjøp nye! .....Nå er det 1-2år siden jeg kjøpte nye lister.....men da jeg kjøpte nye lister sist, kostet de 600 ,- pr stk.(Helsvarte) Jeg har noen 262 bakskjermlister liggende, de er crome/svart. Men den ene lista har en liten bunk, og dessuten så er de litt solbrent. Delenr.: 1312404 & 1312405.(Helsvarte) Ikke skøyt bakskjermlistene....det blir aldri bra... Pris pr. stk var den gangen var 500,- (m/10% avslag). Håper du tar et godt råd..... Mvh S.A.Strande Molde takker for gode tips svein skal jeg prøve :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Beachee: Takk for tipset. Skal ta en runde på div sjapper og høre om de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg