ZtilongZ Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Mornsann... Har kjøpt noen crystal edge baklykter av Speedwell... Men jeg har ikke økonomi til å kjøpe sideblinkers og blinkers til fangeren (klare) ...skal jeg da vente med å sette på crustal edge lampene eller kjøre med crystal edge baklykter og sote sideblinkers og fangerblinkere? assman Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Smak og behag. Du velger jo selv hva du synes er best. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skader jo ikke å prøve :) Er jo bare å bytte over igjen hvis det ser teit ut Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Kjøper jeg noe nytt til bilen greier jeg ikke å vente med å få det på! Får noen komentarer på det, men tror ikke så mange bryr seg om det! Men det er jo klart litt morsommere om du venter til alt er kjøpt inn for så å montere det! For da ser du jo mye større forskjell fra før og nå! Men det er jo som Ayapuri sier... Smak og behag! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 ville ventet til du fikk alt, blir jo så mye bedre når alt kommer på samme tid Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 ville ventet til du fikk alt, blir jo så mye bedre når alt kommer på samme tid Det jeg også har tenkt, men det blir jo så sykt hardt å la være å sette det på :P Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg