Impy Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 En taxi kom å kjørte inni bilen min på lørdags natta broren min som kjørte bilen min.. Sto i ett lys kryss på bein vei.. så kom taxien og kjørte rett opp i ræva! 40 000 i skade.. Så den blir nokk avliva.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Tja, den blir vel ikke kondemnert før verdien på skaden går over verdien på bilen..? Om det ikke er din feil, så er det vel ikke noe problem..? Men åssen bil kjørte i deg..? Siden den har truffet øvre del av støtfangern og mye av bagasjelokket.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Faen så kjipt! :( Men 40000? Ser jo ikke så ille ut på bildene da. Har den blitt skakk eller noe? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skikkelig kjipt.. Hvordan i helsike klarte han det? Alt er bra med broren din? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Tja, den blir vel ikke kondemnert før verdien på skaden går over verdien på bilen..? Om det ikke er din feil, så er det vel ikke noe problem..? Men åssen bil kjørte i deg..? Siden den har truffet øvre del av støtfangern og mye av bagasjelokket.. ej regna me liste prisen på en 95 mod som he gått 175 000 e rundt 60 000? sånn ca vaffal.. så da blir 40 000 66% av bilen.. og dei kondemnera dei på 70% vis ej ikke tar feil, så de de e ikke umulig at den blir de! Alt blir dekt,, ej he leie bil til ej får den igjenn, kjører rundt i en 2003 mod golf 5 no.. De va en ford transit eller ka dei heite sånn stor maxi taxi 18 persons ? Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Faen så kjipt! :( Men 40000? Ser jo ikke så ille ut på bildene da. Har den blitt skakk eller noe? Ser ikke så gale ut nei.. men den e skeiv på eine sia frammover også.. eller over skjermen må de rettes opp igjenn.. å bakplata va den som hadde fått mest skade.. veit ikke heilt ka de e men ej regner me de ligger bak fangern og bakluka sikkert? Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skikkelig kjipt.. Hvordan i helsike klarte han det? Alt er bra med broren din? Han kjørte forbi en kopis av mej tidligere på kvelden i ei trang trang gate her i ålesund.. med andre ord han for å "gris kjørte" heile kvelden.. for å kjøre mest muli folk.. så kom han der broren min fikk grønt begynte å kjøre ( første gang han kjørte bilen ) så hadde han sikkert komt opp i 10 km/t så va de nokke jævli bremse lyda så small de.. fyren hadde 1 cm tykke brille å i 60 åra.. så han he sikkert trudd han va lenger unna å at broren min kom fortere opp i fart å latt vær å brema så hard.. så kom han for ner og så small de.. Tosk :P Broren min va litt låk i går.. søstra mi og typen og en til satt på.. Søstra mi he lågt i nakken no og haudeverk.. typen heilt ok, han andre va til rønken rett etterpå.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hm, kjedelig uansett vertfall. Sikkert en del skader man ikke ser utifra bildene. Er skaden taksert, eller er det tipping..? Men morro med leiebil da.. :) Fikk ikke det når noen moste gamle Golfen min. Din søster bør uansett oppsøke lege, da om hun skulle få problemer senere, så foreligger det et legebesøk som kan dokumentere det. Hjelper visst ikke å komme senere. En annen ting, skriv helst bokmål/nynorsk på forumet. Irriterende å måtte lese innleggene 3 ganger før jeg skjønner hva dialekten din betyr.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Trist å høre.... Nok av taxi idioter i den byen.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hm, kjedelig uansett vertfall. Sikkert en del skader man ikke ser utifra bildene. Er skaden taksert, eller er det tipping..?Men morro med leiebil da.. :) Fikk ikke det når noen moste gamle Golfen min. Din søster bør uansett oppsøke lege, da om hun skulle få problemer senere, så foreligger det et legebesøk som kan dokumentere det. Hjelper visst ikke å komme senere. En annen ting, skriv helst bokmål/nynorsk på forumet. Irriterende å måtte lese innleggene 3 ganger før jeg skjønner hva dialekten din betyr.. :P hehe.. ej = eg :P men eg kan prøve=) ho bor i trondheim no og går skule så om ho fer til legen der de veit ikke eg.. Den blei taksert og sendt tilbud på 40 000 til forsikrings selskapet.. venter på svar fra dei no.. de som eg synst er rart er døra mi.. Dokke som har 2 dørs golf kjenner vell til de me at døra har de me og bli segen og er veldig treig og late opp.. eg måtte rykke opp døra, folk trudde den va låst når dei skulle sette seg inn.. men etter kresjen kunne eg late den opp me lillefingeren bokstavligtalt!! å takst mannen meina de er ingenting! Men ikke vet eg.. Bedre skriving no? :P Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Trist å høre.... Nok av taxi idioter i den byen.... De kan eg skrive under på.. Finst så mange folk som ikke burde hatt lappen.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Veldig kjipt... Bra det ikke ble noen større skader på de som datt på da.. Mener å ha hørt at de kondemnerer bilen dersom skaden er over 60% liste pris på bilen... Men finnes jo alltid untakk for regelen da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Trist å høre.... Nok av taxi idioter i den byen.... Det gjelder i hele Norge, dessverre. offtopic: Har blitt påkjørt av 3 taxier jeg. Den siste taxien som krasja i meg ble reparert for godt over 100.000 kroner. Og jeg som trodde jeg hadde avliva den for godt :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Mener å ha hørt at de kondemnerer bilen dersom skaden er over 60% liste pris på bilen... Men finnes jo alltid untakk for regelen da... Hm, når gamlegolfen min ble påkjørt fikk den skader for 12.000, og den ble ikke kondemnert. Tror ikke listeprisen på en 89 modell 1,6 liter rulla 270.000km med en del rust er så veldig mye mer.. Men som du sier, det finnes sikkert unntak. Jeg kom uansett best fra det slik det ble nå da den ikke ble kondemnert.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 synd alså, føle med deg , sku vert lov å kvelt slike idiota som kjøre som svin og herpa andre sine bila, liste pris på en bil e jo greit , men bruksverdien din e no sikkert ganske stor, dem tenke ikkje på at kanskje folk har lagt ned arbeid i bilane sine, men men....vanskelig å verdsette det. fe håpe det gjeng bra med dei involverte da , og at bilen bli OK ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg