zi0n Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Orginal: Mod: Kom gjerne med forslag til forbedringer/feil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 rått soot! jeg ser ingen feil (for jeg er ikke SÆRLIG dreven i detta) var litt redd for at du kom til å klikke med en hel haug stash og unødvendige dingsebomser, men dette var jo nesten helt min smak :D Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 fin den. mn lysene lyser for nerme bilen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Pent.. Men kunne godt hatt felger md bakgrunn,... Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 plukka dem fra bilen min på et mørkt bilde så det var ikke lett :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 G U L T, har du ikke den, i gult? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg