Gå til innhold

Siste Flash Opel Scene (11/2005)

Ranger emnet

ascona4ever

Anbefalte innlegg

Skulle ikke hatt den grillen, Det passer seg ikke med netting grill på Ascona B.

Likte den dype blåfargen.. men ble litt fancy..

skulle hatt frontspoiler og 400 breddere. Og liggi tett nedpå bakken.

Da hadde den vært rå. hellothere

PS: finner ikke bilder av bilen på den linken din..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad...

http://www.jos-kfz-service.de/gallery/view_album.php?set_albumName=album15

Strevde jeg og... fant nettadressen i bladet.. men det skorter på tysk kunnskapen.. Enig med grill-tingen... Siden det er dårlig med tysken har jeg sendt dem en mail og spurt hvordan de ordnet med bensintanken siden de har en sub i bagasjerommet..

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver og finne noe posetivt og si her...:D

øh... Likte fargen på det lyse skinnet

hehe, har samme broblemet.. Syns d va stygt med den japse avklippa audi rs front saken... Den råeste ascona b en æ har sedd e den danske som va i Flash for et års tid tilbake.. Helt clean sølv farga, droppa helt neppå bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskere.. hehe.

Med noen forandringer kunne den blitt rå. Og det er fronten som ødelegger alt.

For å si det slik, dette er mange timers jobb, synd å ha så stygg grill, ser jo ut som noe bilcross gutta mekka samme på 20minutter før et løp...

60_G.sized.jpg

Fancy...

Skuffende.. Den har jobba såpass mye med glassfiber ol, og så klarer dem ikke å bygge om slik at CD spiller'n kommer lengre inn. sukk.

56_G.sized.jpg

Hadde jo bare vært å bygget om varmeapparatet, kunne jo forbedret det i samme slengen..

39_G.sized.jpg

Ser også litt halvferdig ut..

49_G.sized.jpg

Kunne jo trukket den svarte plasten med blått skinn eller noe.. Men da måtte de ha blått skinn der det er svart skinn på rattet også..

Når dem liksom skulle være litt fanatiske, kunne dem ikke beholdt orginal fronten... Eller montert ei sports leppe... sukk. evt bygget en hissig 400 replikka...

36_G.sized.jpg

Deres "Livs tabbe" :hammer :hvaskjera

DSCF0016.sized.jpg

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal en Ascona B se ut:

8c3cxz5pz.jpg

Synd det er 4 dørs..

wyrischlbzc400a1uz.jpg

Eller så skal den brukes slik... hehe.. i vild brei..

2980854d116pg.jpg

En av landets fineste etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde til av den fete Ascona'n:

aas7rr.jpg

Flere pene:

aac7hh.jpg

bohnhorst2k31607ls.jpg

marasco28ux.jpg

p12600195bd.jpg

ascona00068gx.jpg

asconab139mk.jpg

asconab41zy.jpg

dsc005243tt.jpg

asconab28cx.jpg

Bare synet av dette motorrommet gir en vann i munn...

Tenk å få låne pappas 400...

1d38hu.jpg

Får håper den går i arv.. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider