Syk-O Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Sykt fett! wohooo! original: eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hehe, har en slik, bare Combi stående bak fjøsen på hjemgården..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Meeget blury felger Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Morsom modd, men som musti sier, blury felger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 fin elefant..... ;) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicatriz Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 svever den? :hammer Siter Om du har sett en fet bil, kjenner jeg'n. Hvis ikke så har jeg hørt det er turbo i den, eller muligens 500hk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 fin elefant..... ;) Takktakk! Den skal dama ha æren for! ;) Den var jo prikken over i'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 svever den? :hammer Ja...? selvfølgelig! For et dumt spørsmål! assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ja...? selvfølgelig! For et dumt spørsmål! assman ja... herregud at folk spørr om slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 det ser jo ut som den svever da! du må nok slenge på litt skygge for å få den litt mer realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Bare til informasjon, så er dette det første jeg noen sinne har gjort på ps. Har ingen planer om å gjøre dette til en karriere, men takk for konstruktiv kritikk! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Bare til informasjon, så er dette det første jeg noen sinne har gjort på ps.Har ingen planer om å gjøre dette til en karriere, men takk for konstruktiv kritikk! :rolleyes: Skal nevnes at fremre skjerm ikke så -helt- perfekt ut, kremt :op Men for en første modd, ganske bra. Og siden jeg ikke sa noe før, gratuler dama med genial elefant. Elefant ftw :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg