Gå til innhold

Svarte og røde baklykter

Ranger emnet

Bullit

Anbefalte innlegg

En god stund siden jeg har postet på dette forumet gitt. Har nå handlet meg en 96/97mod. Golf Stasjonsvogn og lurer på om noen vet pris evt. hvor en kan få tak i de svarte/røde baklyktene til stasjonsvogn? Orginalt er vel disse skremmende dyre antar jeg. Tror disse kom orginalt på GT`n og Joker utgaven, men skal ikke si for sikkert.

Legger inn noen bilder av kjerra når jeg får den i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, så er nok Møller sine relativt dyre, men hvor mye prisforskjellen er vet jeg ikke.

Har sett en del på baklykter til Golf, men kan ikke si jeg har sett noe til stasjonsvogna faktisk.

En annen ting er vel det at Møller sine er godkjent sota, så da får du ikke noe surr med Biltilsynet om du skulle bli stoppa..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gi vw en ring imorra å høre. Kunne tenkt meg hjulbuelister som de som kom på GT`n, passer de de har på Norskbildelsenter til Stasjonsvogn også? Kan ikke se at det står noe hverken fra eller til?

Også en ting til, finnes det en dypere leppe til støtfangeren foran? Har hørt noe om VR6 leppe, passer denne rett over slik som på Golf2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gi vw en ring imorra å høre. Kunne tenkt meg hjulbuelister som de som kom på GT`n, passer de de har på Norskbildelsenter til Stasjonsvogn også? Kan ikke se at det står noe hverken fra eller til?

Også en ting til, finnes det en dypere leppe til støtfangeren foran? Har hørt noe om VR6 leppe, passer denne rett over slik som på Golf2?

Jepp, VR6-leppa er større og penere enn CL/GL-leppa, og passer i samma festene som de andre. Støtfangeren er lik på Golf 3 foran.

Jeg har en GL-modell, men kjøpte VR6-leppe til den i sommer. Den koster vel rundt 600 per del (2-delt leppe)..

Har noen bilder av frontleppa her .. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider