Audi80Sport Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hvor kan jeg finne tekniske data på audi a4? Leter etter vekt, forbruk, akselerasjonstider, o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Fleste merkeverksteder har vel de aller fleste data for bilen. Jeg fikk ialfall MYE data fra mitt lokale merkeverksted printet ut for meg.. koster ingen ting å stikke nedom å høre :) Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T2000 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Sjekk på Nordicaudi.com. Her ligger en egen side med ulike brosjyrer på Audi av forskjellige årganger... -Terje D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 der fant jeg det jeg lette etter ja...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg