WEST Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har etterhvert nå funnet ut det er strøm i bagasjen til denne bilen. Er et 12v uttak bak for tilkopling av luftkompressor, kjøleskap el.lign slik at jeg ikke trenger å trekke ledninger helt foran fra batteriet! Så tror jeg at jeg vil gå for en aktiv bass oppi den tomme hjulbrønnen, og ta signaler fra en av de bakre høytalerne. Høres dette ut som en grei løsning? for jeg burde jo kunne benytte meg av den strømmen som jo allerede er der!? Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har etterhvert nå funnet ut det er strøm i bagasjen til denne bilen. Er et 12v uttak bak for tilkopling av luftkompressor, kjøleskap el.lign slik at jeg ikke trenger å trekke ledninger helt foran fra batteriet! Så tror jeg at jeg vil gå for en aktiv bass oppi den tomme hjulbrønnen, og ta signaler fra en av de bakre høytalerne. Høres dette ut som en grei løsning? for jeg burde jo kunne benytte meg av den strømmen som jo allerede er der!? Hva mener dere? Det er ikke grove nok kabler i denne strøm uttaket der dessverre. Der sitter det maks 16amp sikring og kabler etter det, du bør ha 40amp og kabler etter dette. Du kan snakke med: Autolyd ved St. Halvardplass (Gamlebyen) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg