Gå til innhold

just h.brekk wire 960 sedan?

Ranger emnet


turbokano

Anbefalte innlegg

Sitter det justering der? Kun på 960 eller gjelder dette 940 også?`hadde en " hel " wire på min. som gikk bak gjennom noen trinser til den trinsa som går til hverthjul.

Noe jalla hjemme mekk på min?

 

Som S90r sier, gjelder dette på min 740 fra 1991. Fjerner bare ramma bak på midtkonsollen, tar ut askebegeret og under dette sitter det to klips. som man vipper opp, og da drar man denne ut og da ser man rett på stramminga.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stramma brekket på min i dag(klargjøring til vinter'n:D) og da rota jeg fælt lenge! så i haynes boka, og der var hele armlene-konsollen fjernet, og det sto "bare skru i vei", og jeg fatta ingenting når jeg tok ut askebeger og ramma der, men fant jo ut etter mye grubling at justeringsmutteren ligger rett forran nesen der!! så tenke så enkelt som mulig(dvs tenk volvo;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stramme håndbrekket på kammeratens 900 i dag. tittet å går å så strammingen. Men 900 jeg hadde en gang hadde noe hjemmelaga greier da. var nok derfor det ikke fungerte så bra også hehe. Noen som har laget til noen form for Hydraulisk håndbrekk på 900`ne deres? volvo brekk er jo ikke noe som er kjent for og være så bra..

Har tenkt på å få byttet belegg på trommel bremsene bak men vet ikke om dette har noe skikkelig effekt. Skal lage meg innsug eller hydraulisk håndbrekk på skolen snart men trenger noen erfaringer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår