Gå til innhold

Impreza WRX STi sivilbil i Trondheim?

Ranger emnet

Rallykongen

Anbefalte innlegg

Er det noen som faktisk har sett denne WRX STi'n som skal være disponert av politiet i Trondheim? Skal være rallyblå med den store STi vingen + gullfelger..

Bare lurer siden det er så mange som snakker om at "noen de kjenner" har sett den kjøre både med og uten blålys osv.

Anyone?

Eller er det bare rykter, som vanlig?

Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo

Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må ikke Glemme EVOen de har der inne og.....

Har aldri sett eller hørt andre plasser enn her inne at trondheimspolitiet har noen evo...

Har blitt stoppa av både sølv-wrx´n og v70, så disse kan jeg verifisere. Har også møtt den blå imprezan under utrykning i okstadbakken. Vet også at det brukes noe mondeo og volvo 940 til trafikkovervåking/kontroller.

Dette med evo anser jeg som sprøyt til det motsatte er bevist!!!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke Glemme EVOen de har der inne og.....

Jeg også har hørt snakk om at de har en EVO, men jeg vet ikke noe mer om den.

Jeg har snakket med en som jobber i Trondheims politiet som sa at de har Impreza, så det er det værtfall ikke så mye tvil om.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår