mtharaldVW Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hallo alle sammen! Jeg har en golf 3 vr6 som jeg i den senere tid har vist alt for lite omsorg, hehe....! MEN!, nå har jeg fått dårlig samvittighet og er tilbake for fyllt!, hehe. Ting og tang fikses og byttes og alt skal bli topp, MEN har et problem. Jeg skal lakkere panser og bakluke, og trenger derfor en som kan lakkere, type svart arbeid på kvelds tid liksom! har sykt lite lysst og levere dette inn til et hvilket som helt lakkeringsverksted og betale foten og armen, hehe. jaja....for å gjøre en lang sak kort, er der noen i stavanger området som kan lakkere!? Hadde våre døds genialt om der hadde vært ein sjekke lakkerer eller så som hadde hatt mulighet til å lakkert, type kveldstid og svart! Håper noen kommer med tilbake melding, endten de kjenner noen eller har muligheten selv! Mvh Mads Tharaldsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hellothere Greit for folk om du sier hvilken farge du skal bruke. Det er vesentlige forskjeller/krav mellom farge farge/metallic Candy color kamelon Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg