pettergutt Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Seff har den motor, ikke stor riktignok, men en firehester yamaha har jeg fått tak i. Går i en fire fem knop tenker jeg:D Skal prøve å lage bauger i glassfiber foran tønnene så den ikke "måker" så mye vann, da vil den gå litt fortere også:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 har en gammel 9,5hk yamaha med lang stamme som vi brukte på den gamle husbåten vår. Kan du sikkert få billig.. Kjekt å ha litt mer motor hvis det begynner å blåse eller no.. ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Her er en fin en. Er det din?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Får nesten legge ut et bilde av flåten min da. Blir vel en større en neste sommer.. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Nismo Her er en fin en. Er det din?:D den der har jeg sett et program om, den ble byggd i New York av søppel og ting som folk ikke hadde bruk for mer, de kryssa faktisk Atlanterhavet med den flytende søppeldynga si.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by pololars Får nesten legge ut et bilde av flåten min da. Blir vel en større en neste sommer.. :D Aah.. Jeg ser at du tenker i samme baner som Pettergutt. Lage glassfiberbaug og greier.. Ser jo ut til å pløye seg greit gjennom vannet den flåten din da. :) pettergutt: Her ser du hvordan det må gjøres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Aner jeg harselering her............hmmmpr.......fucku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg