Gå til innhold

angel eyes e30

Ranger emnet

320i M-Tech, e30 forever!

Anbefalte innlegg

Et lite tips..

Eg kjøpte for en måne sia engleøya hos motortechnik, (shmiedmann) til 3000kr. Monterte de en søndag, og fredagen etter var det ene nærlyset sprukket rett over. Jeg sendte masse mailer til dem, og eg fikk svar, men de va ikkje nåkka spesielt gla før å hjelpe meg. Så no kjøre eg me ei sprukken lykt.. Det var ikkje snakk om at det va reklamasjon nei... Etter mine, naf og glassmestern`s meininge så det ikke ut som steinsprang, men at glasset har stått i spenn... Motortechnik meinte steinsprang, og trodde ikke på argumentan mine.

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips..

Eg kjøpte for en måne sia engleøya hos motortechnik, (shmiedmann) til 3000kr. Monterte de en søndag, og fredagen etter var det ene nærlyset sprukket rett over. Jeg sendte masse mailer til dem, og eg fikk svar, men de va ikkje nåkka spesielt gla før å hjelpe meg. Så no kjøre eg me ei sprukken lykt.. Det var ikkje snakk om at det va reklamasjon nei... Etter mine, naf og glassmestern`s meininge så det ikke ut som steinsprang, men at glasset har stått i spenn... Motortechnik meinte steinsprang, og trodde ikke på argumentan mine.

Dette synes jeg var skremmende dårlig service av forhandleren. Føler med deg. Fet E30 btw. :)

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips..

Er det InPro sine lykter kanskje? Kompis med E36 har også problemer med en sprekk i sine lykter..

Schmiedmann/Motor Technik er ikke noe å handle hos.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det InPro sine lykter kanskje? Kompis med E36 har også problemer med en sprekk i sine lykter..

Schmiedmann/Motor Technik er ikke noe å handle hos.

ja det e lykter fra in.pro, og når du sei det, så e baklysan mine også fra dem, og eg e plaga me at dem dugger inni.

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En kompis lagde de selv til sin Audi A3. Fikk tak i runde pinner hos en forhandler som selger pleksi og div. Lagde seg en mal som han kunne bøye rørene i. derretter kapte han små hakk med millimeters mellomrom rundt hele sirkelen. og derreter borret hull i endene for montering av lysdiode. 2 pr engle øye. Og en motstand for å få spenning en riktig til dioden. Derretter varmet han opp lyktene i en ovn slik at sealingen rundt glasset skulle løsne. Og monterte ringene med lim. Vart ganske kul farge på lyset. Dette trur jeg kostet han toppen 200,- pluss att han kunne velge virken farge han ønsket på diodene.

Kan se om jeg finner bilder av jobben hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. No har halvparten av diodene i to av lyktene mine (nærlys) slukna. Blir nok å fare på høggern og hente meg originale lykter og prøve å lage ringer selv.

Pass på, polisen er ikke så glad i farger på ringene, jeg hadde slike blå som man tredde over lyktene, ble stoppa i sentrum en lørdags kveld på lodings.. Endte med teknisk kontroll..

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider