320i M-Tech, e30 forever! Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hei, er det noen som har liggende sorte Angel Eyes til en e30? Evt. noen som vet hvor de selger dem rimelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hei. GS Bildeler har Angel-Eyes til E30 til 3.600kr. Er litt dyre, men ser gromme ut når de kommer på bilen :) http://www.gsbildeler.no Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Et lite tips.. Eg kjøpte for en måne sia engleøya hos motortechnik, (shmiedmann) til 3000kr. Monterte de en søndag, og fredagen etter var det ene nærlyset sprukket rett over. Jeg sendte masse mailer til dem, og eg fikk svar, men de va ikkje nåkka spesielt gla før å hjelpe meg. Så no kjøre eg me ei sprukken lykt.. Det var ikkje snakk om at det va reklamasjon nei... Etter mine, naf og glassmestern`s meininge så det ikke ut som steinsprang, men at glasset har stått i spenn... Motortechnik meinte steinsprang, og trodde ikke på argumentan mine. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Et lite tips.. Eg kjøpte for en måne sia engleøya hos motortechnik, (shmiedmann) til 3000kr. Monterte de en søndag, og fredagen etter var det ene nærlyset sprukket rett over. Jeg sendte masse mailer til dem, og eg fikk svar, men de va ikkje nåkka spesielt gla før å hjelpe meg. Så no kjøre eg me ei sprukken lykt.. Det var ikkje snakk om at det va reklamasjon nei... Etter mine, naf og glassmestern`s meininge så det ikke ut som steinsprang, men at glasset har stått i spenn... Motortechnik meinte steinsprang, og trodde ikke på argumentan mine. Dette synes jeg var skremmende dårlig service av forhandleren. Føler med deg. Fet E30 btw. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Et lite tips.. Eg kjøpte for en måne sia engleøya hos motortechnik, (shmiedmann) til 3000kr. Monterte de en søndag, og fredagen etter var det ene nærlyset sprukket rett over. Jeg sendte masse mailer til dem, og eg fikk svar, men de va ikkje nåkka spesielt gla før å hjelpe meg. Så no kjøre eg me ei sprukken lykt.. Det var ikkje snakk om at det va reklamasjon nei... Etter mine, naf og glassmestern`s meininge så det ikke ut som steinsprang, men at glasset har stått i spenn... Motortechnik meinte steinsprang, og trodde ikke på argumentan mine. Er det InPro sine lykter kanskje? Kompis med E36 har også problemer med en sprekk i sine lykter.. Schmiedmann/Motor Technik er ikke noe å handle hos. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Er det InPro sine lykter kanskje? Kompis med E36 har også problemer med en sprekk i sine lykter.. Schmiedmann/Motor Technik er ikke noe å handle hos. ja det e lykter fra in.pro, og når du sei det, så e baklysan mine også fra dem, og eg e plaga me at dem dugger inni. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 jeg har kjøpt mine gjennom gs og er fornøyd så langt i hvertfall... tror dem koster 3300 kr der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 skal selge mine vist du er int... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 E30 er for gammel til å en slik "moderne" ting montert. Men det er da bare min mening........... Må beholde det klassiske stuket. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 En kompis lagde de selv til sin Audi A3. Fikk tak i runde pinner hos en forhandler som selger pleksi og div. Lagde seg en mal som han kunne bøye rørene i. derretter kapte han små hakk med millimeters mellomrom rundt hele sirkelen. og derreter borret hull i endene for montering av lysdiode. 2 pr engle øye. Og en motstand for å få spenning en riktig til dioden. Derretter varmet han opp lyktene i en ovn slik at sealingen rundt glasset skulle løsne. Og monterte ringene med lim. Vart ganske kul farge på lyset. Dette trur jeg kostet han toppen 200,- pluss att han kunne velge virken farge han ønsket på diodene. Kan se om jeg finner bilder av jobben hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Her er linken til hvordan han gjorde jobben: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=6964&page=2&highlight=angel+eyes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal selge mine vist du er int... ja...hva skal du ha for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hehe. No har halvparten av diodene i to av lyktene mine (nærlys) slukna. Blir nok å fare på høggern og hente meg originale lykter og prøve å lage ringer selv. Pass på, polisen er ikke så glad i farger på ringene, jeg hadde slike blå som man tredde over lyktene, ble stoppa i sentrum en lørdags kveld på lodings.. Endte med teknisk kontroll.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg