Baksietrølle Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Stod parkert på skolens parkeringsplass (VGS) og har den tiden jeg stod der (08.00-14.00) Fått en sprekk i frontruta, som ligner mistenkelig fra slag fra flaske, tennisball etc... Står ikke noe skilt om at det er parkering på eget ansvar, men hvordan er egentlig dette når det er en gratis kommunal parkering? Er vel ingen muligheter for å få dekket dette av skolen eller kommunen? Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Du får nesten høre med dem.Forskjellige skoler har forskjellige regler etter hvilken kommune de tilhører. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 det viktige her er vel helst hva regelverket sier? edit: btw, vgs er fylkeskommunalt, ikke kommunalt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 tror du er på bar bakke... desverre.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 jepp. det jeg regnet med. Skal høre med de i morge. stod ikke noe om det i skole reglemanget så :( Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 da jeg var mindre og gikk på lillehammer vgs knakk noen effekt potta på scootern min, og knuste et par deksler.. Prøvde meg på samma greia du går å tygger på..det funka ikke. De tar ikke noe ansvar for sånne ting. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 du får anmelde saken da ? :) ikke at jeg tror saken blir no bedre av det da men.. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Er det ikke svindyrt å anmelde da? og sjangsen for at det blir henlagt er vel stor, så må vel bite i det sure eplet og punge ut 2000kr :( Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 koster det penger å anmelde da ? har aldri anmeldt noen før så jeg vet ikke :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Er det ikke svindyrt å anmelde da? og sjangsen for at det blir henlagt er vel stor, så må vel bite i det sure eplet og punge ut 2000kr :( koster vel ikkenoe å andmelde vel? eller har staten begynnt å ta penger for å prøve å finne di kriminelle ? :fire: Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 koster det penger å anmelde da ? har aldri anmeldt noen før så jeg vet ikke :) Jeg betalte ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 var vel 2000 for ruta han tenkte på :rolleyes: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 mente jeg hadde hørt rykter om at de tok 300 for det jeg, men samme det. Skal forhøre meg litt om det, så finner man vel en løsning til slutt :) Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 jeg kan ikke tro at det koster penger. er isåfall noe av det dummeste jeg har hørt :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 annmeldelser er gratis.. har selv annmeldt mange saker, og lommeboka har ikke endret fasong etter besøkene på politistasjonen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg