Rekordpowwa Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvor mange hester får jeg av kvassere kam?noen som har eller vet om hvor jeg får kjøpt det?(opel rekord 2.0) Siter (>----<OPEL MOTORSPORT CLUB>----<) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ikke det at trådene er hellige eller noe, men du har starta en del av dem, hva med å samle spørsmåla i færre tråder, kanskje du får bedre svar også? En får kjøpt litt av hvert til gamle Opler, men er den gamle motorn der noe å satse på da? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvor mange hester får jeg av kvassere kam?noen som har eller vet om hvor jeg får kjøpt det?(opel rekord 2.0) Det varier jo litt. trim kam alene på en utslitt motor er ikke verdt ei krone.. Men om motoren holder mål så kan en jo tjene litt hk ved et kam bytte. Hold deg til milde trimkammer, mye durasjon er ikke alltid lik mere Hk, men mere rpm. Enem er nok det beste alternativet. De sliper om orginalkammer, og dette gjør at prisen på en trimkam blir akseptabel. Det koster vel rundt 1800s.kr for en kam derfra pluss at en må betale norsk moms for å få den inn i landet. (Send den til postkontor på svenske grensa, og reis å hent den. Da slipper man momsen om varens verdi er under 3k.) Til 2,0l ville jeg brukt en kam som ikke krever dobble ventilfjører ol. Gå inn på http://www.enem.se Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det varier jo litt. trim kam alene på en utslitt motor er ikke verdt ei krone.. Men om motoren holder mål så kan en jo tjene litt hk ved et kam bytte. Hold deg til milde trimkammer, mye durasjon er ikke alltid lik mere Hk, men mere rpm. Enem er nok det beste alternativet. De sliper om orginalkammer, og dette gjør at prisen på en trimkam blir akseptabel. Det koster vel rundt 1800s.kr for en kam derfra pluss at en må betale norsk moms for å få den inn i landet. (Send den til postkontor på svenske grensa, og reis å hent den. Da slipper man momsen om varens verdi er under 3k.) Til 2,0l ville jeg brukt en kam som ikke krever dobble ventilfjører ol. Gå inn på http://www.enem.se du slipper da ikke mva på den kammen. kjøper du fra enem så tar dem bort den svenske mva. å betaler den norske når du toller den inn ;) Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 du slipper da ikke mva på den kammen. kjøper du fra enem så tar dem bort den svenske mva. å betaler den norske når du toller den inn ;) jupp, derfor ca 1850s.kr uten s.moms.. hehe men så har jeg jo ca 5år gammel prisliste også da.. tror kanskje den ligger på rundt 2k nå for tiden. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.