Anchore Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Siden jeg er ny på dette forumet starter jeg med det viktigste, å hilse til alle medlemmer. hellothere Så til mitt spørsmål - Har fått tak i komplett aircond. fra en 2l 16V, er det mulig å få denne til å passe på min 2.5l V6 uten for mye klunder? Er å regne som nybegynner når det gjelder det meste innen bil mekking, men er ganske (uten å skryte alt for mye) teknisk annlagt og lærer fortsatt forholdsvis fort med tanke på alderen. MVH - Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg har egentlig ikke peiling, men ville ønske deg velkommen hit! :D Om du har noen specs, farge og bilde av bilen din, så kan jeg fyre deg opp i mondeolisten som er "klistret" øverste på mondeo-forumet. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg