Gå til innhold

ny XXX og MX fra Resonant Engineering

Ranger emnet


Hifonic

Anbefalte innlegg

Er det GZ som eier treo? GZ er jo Tysk og treo er Amerikansk?

Jeg syntes faktisk Uranium serien faller best i smak av GZ subbene..Men har hørt Mye godt om GZ forsterkerne. Bla at Sq serien stiller i samme klasse som Brax forsterkere, hvorvidt det stemmer vet jeg ikke.

Treo koster mye penger da. CSX 12'' koster 13000 i sverige vet jeg i allefall!

 

Ja, ifølge det siste jeg hørte så.....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD er faktisk en bass som er laget for Hifi..... De fleste blir veldig overrasket over hvor pent en SPL bass også kan spille, MEN dette har selvsagt med kassekonstruksjon og porting/tuning å gjøre

 

Ja, dette må jeg bare være helt enig i!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD er faktisk en bass som er laget for Hifi..... De fleste blir veldig overrasket over hvor pent en SPL bass også kan spille, MEN dette har selvsagt med kassekonstruksjon og porting/tuning å gjøre

De nye RE elementene ser skikkelig nice ut, skal bli moro å høre noe sånt i annet enn dB drag, om muligheten byr seg:)

 

Det er faktisk mange dB elementer som spiller utrolig bra i SQ også, Earthquake's Magma er vel et godt eksempel på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interesserte i å handle gjennom norsk RE importør om det plutselig skulle dukke opp en?

Dette vil jo bli dyre elementer med tanke på pris + frakt + mva.

nja. spørs jo det. Det kommer jo helt an på prisen, men de norske prisene er jo ikke alltid veldig konkuranse dyktige! Ta en road trip til england og kjøp noen der :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interesserte i å handle gjennom norsk RE importør om det plutselig skulle dukke opp en?

Dette vil jo bli dyre elementer med tanke på pris + frakt + mva.

 

RE er meget dyrt... En leverandør i Norge kan vel kanskje ha ett budsjett på 20 høyttalere i året....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja. spørs jo det. Det kommer jo helt an på prisen, men de norske prisene er jo ikke alltid veldig konkuranse dyktige! Ta en road trip til england og kjøp noen der :biker

Er jo ikke akkurat billige i England heller da...

£ er dyrt!

Da tar jeg heller en roadtrip til USA :D

:usa:

Dessuten blir de nye elementene en del dyrere enn forgjengerne.

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om flere nåverende modell av xxx`er og mt`er og hx`er tilsalgs..også noen DD`er ;)

jeg kan skrive under på at RE og ikke minst DD spiller helt rå sq, og det under "hvilket som helst" lydtrykk.

ikke mange her utenom jalla og beemer, som får erfare hva slaglengden har å si på trøøket i dypbassen :D

man skal heller ikke glemme stereo integrity som har vert et billigere men ikke dårligere alternativ til RE og DD...

SI er/blir meget undervurdert av de som bare har hørt RE å DD..

men finst jo elemental design og image dynamics også da som er meget rått...

 

men to 95/97-17 i en mini på en jbl crown flytta luft , å ikke minst hår ;) og spilte helt rått også..

desverre vil alle desse koste skjorta i norge.. DD har en sinnsyk høy pris i norge.. vil ikke si det er verdt prisen , uansett hvor bra jeg vet det er.

 

mvh, stig

1986 bmw 318i

1987 Ford Escort xr3i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know...

Men de har jo også rimeligere serier som duger.

SE gir ekstremt mye for pengene og spiller meeeget bra. både høyt og fint... faktisk samtidig ;) hørt mye på se12 ja.

 

men RE serien spiller jo meget bra, spes til prisen som ikke er så verst heller..

 

mvh, stig

1986 bmw 318i

1987 Ford Escort xr3i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om flere nåverende modell av xxx`er og mt`er og hx`er tilsalgs..også noen DD`er ;)

jeg kan skrive under på at RE og ikke minst DD spiller helt rå sq, og det under "hvilket som helst" lydtrykk.

ikke mange her utenom jalla og beemer, som får erfare hva slaglengden har å si på trøøket i dypbassen :D

man skal heller ikke glemme stereo integrity som har vert et billigere men ikke dårligere alternativ til RE og DD...

SI er/blir meget undervurdert av de som bare har hørt RE å DD..

men finst jo elemental design og image dynamics også da som er meget rått...

 

 

 

mvh, stig

 

 

og meg og meg!!! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det slik at det skrangler i tenna når jeg setter på Korn og guffer ørlite. Midt i "Did my time" er det et parti som rett og slett kan beskrives som brutalt! Synet vrenger seg tilogmed ørlite nå når jeg har lagt ned setene for å få plass til ski mm i kjerra og bassen får fritt spillerom inn i kupèen :D

Bakdelen er at jeg har måttet slitt for å dempe unna det som dempes må, men nå er det det jeg har kommet over av gammelt tysk blikk og plast stille og skranglefritt.

 

Aner meg at det kommer noe fælt brutalt fra en annen kant også om ikke så lenge, hehe ;)

 

@sfh:

Hva blir det egentlig til med prosjektet ditt? Blir det 15" SI på deg eller?

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår