oddi Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Hei du/dere! er akkurat ferdig å fikse bilen min litt (lakk, styling, felger) og mye vil ha mer.. Noen som kan lage litt hvite blinklys på den? både foran og på sidene. bildene sees her: min bil mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Speedparts i sverige selger ekte hvite blinkers til saab´en din. ;) Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Skulle nok tatt noen bedre bilder utenfor karporten du ;) Men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 mens vi først var igang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by Larsern Speedparts i sverige selger ekte hvite blinkers til saab´en din. ;) Jeg veit, men må finne ut om det blir pent først:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by boXer mens vi først var igang... Aiai! hmm.. kan få kjøpt senkesett, men det senker kun 15 mm.. og det er vel innenfor det som er forsvarlig i alle fall:) kjipt med carporten på bildet ja.. skal få tatt noen flere bilder i et litt annet "miljø" så fort som mulig:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 kjeda meg litt å begynte å fyre løs på den nye LEXUS HPX.. vakke så super imponerende. menmen. begynner å komme meg.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by oddi Hei du/dere! er akkurat ferdig å fikse bilen min litt (lakk, styling, felger) og mye vil ha mer.. Noen som kan lage litt hvite blinklys på den? både foran og på sidene. bildene sees her: min bil mvh oddi Kjøpt deg bil på tynset eller?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg