Gå til innhold

Kjøpt ny bil ! 1995 BMW 318i Cabrio

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jonte: Er det en lykt til hanskerommet på det ene bildet der, funker den bra ??

Fungerer bra den :) Kjekk å ha!

hvordan er tilkoblingen? er det bare å plugge i eller må man "klippe og lime"??

Det er plug 'n' play.. Må kanskje modifisere litt på de gummi tingene som er i mellom adapteren og døra.. Men, det er det eneste.. Ledningene passer overens!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn :)

Jeg kjøpte mine speil hos Koed.dk, og er veldig fornøyd, eksos kan du kjøpe fra Simons, Remus, etc.. Men, jeg ville valgt Eisenmann var jeg deg :)

Bilen er flott å bruke på vinteren, ikke noe problem.. Men, det mest ideele er Hardtop, dessverre er det litt vanskelig å få tak i slikt til en menneskelig pris.. :(

Hvor får jeg tak i eisenmann da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg nødt til å få byttet ut original høyttalerne fortest mulig, etter som de er totalt alergiske mot all form for bass...hehe....det jeg lurer på er om det er plass til 6,5" foran???uten større modifiseringer, har ikke hatt oppe å sett selv..

er vel 5,25" i dørene foran. hadde noen 6,5" fra min forrige bil men ga opp å sette de inn der.. men med makt og et par stygge ord får du kanskje til

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 5,25" i dørene foran. hadde noen 6,5" fra min forrige bil men ga opp å sette de inn der.. men med makt og et par stygge ord får du kanskje til

Vel er flink med stygge ord og maktbruk...så jeg tror jeg prøver å presse inn et par dær, tror det blir litt i minste laget med 5,25" foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider