Gå til innhold

Monster Garage!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har spilt spillet. Syns det var dritkult, men man ble fort lei når man fikk gjort det samma oppat og oppat. Gearhead Garage er tøft spill, men jeg får det ikke til å virke på datan min lenger helpme Jeg hadde det før å det virka. Jeg sletta det og la det inn igjen så funker det ikke. Når jeg går inn på spillet så blir bildet helt mos og jeg ser ikkeno. Veit detta ikke er helt det denne tråden går ut på, men.....

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spillene som er nevnt er vel de eneste av sitt slag. Angående om Invictus har andre spill er jo bare å gå inn på hjemmsiden deres og sjekke da... 1nsane er også underholdende etter hvert, men bare for å klatre rundt med med sære biler i røft terreng...

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt spillet. Syns det var dritkult, men man ble fort lei når man fikk gjort det samma oppat og oppat. Gearhead Garage er tøft spill, men jeg får det ikke til å virke på datan min lenger helpme Jeg hadde det før å det virka. Jeg sletta det og la det inn igjen så funker det ikke. Når jeg går inn på spillet så blir bildet helt mos og jeg ser ikkeno. Veit detta ikke er helt det denne tråden går ut på, men.....

ja stemmer.hadde samme probleme selv.Du må laste ned noe greier for windows XP som du sikkert bruker.Er en path til windows xp der ute et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en link til en demo da? Som jeg kunne lastet ned på jobben.... Grise rask linje her så det går LITT fortere enn hjemme kan man si! :)

Så har de blokkert piratebay osv så det må bli fra en eller annen side......?

Blokkert piratebay nei? Det er jo flere måneder siden skjedde. Ble åpen igjen dagen etter elr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider