pacecar Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 går på tv norge på fredagene, Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 går på tv norge på fredagene, Da må jeg få med meg det :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg har spilt spillet. Syns det var dritkult, men man ble fort lei når man fikk gjort det samma oppat og oppat. Gearhead Garage er tøft spill, men jeg får det ikke til å virke på datan min lenger helpme Jeg hadde det før å det virka. Jeg sletta det og la det inn igjen så funker det ikke. Når jeg går inn på spillet så blir bildet helt mos og jeg ser ikkeno. Veit detta ikke er helt det denne tråden går ut på, men..... Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har testa Street legal å street legal redline,gear head garage og monster garage.disse spillene er vel mest innenfor den spill kategorien jeg liker. samme her,liker sånne bygge bil spill:D er faktisk bare det jeg spiller og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Da må jeg få med meg det :=) det bør du :chevy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 De spillene som er nevnt er vel de eneste av sitt slag. Angående om Invictus har andre spill er jo bare å gå inn på hjemmsiden deres og sjekke da... 1nsane er også underholdende etter hvert, men bare for å klatre rundt med med sære biler i røft terreng... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg har spilt spillet. Syns det var dritkult, men man ble fort lei når man fikk gjort det samma oppat og oppat. Gearhead Garage er tøft spill, men jeg får det ikke til å virke på datan min lenger helpme Jeg hadde det før å det virka. Jeg sletta det og la det inn igjen så funker det ikke. Når jeg går inn på spillet så blir bildet helt mos og jeg ser ikkeno. Veit detta ikke er helt det denne tråden går ut på, men..... ja stemmer.hadde samme probleme selv.Du må laste ned noe greier for windows XP som du sikkert bruker.Er en path til windows xp der ute et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Fett spill. Spillet klikker hvis jeg stopper å sveise og sveiser igjen. (lasta ned) Litt kjipt da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Lasta det ned jeg å. på http://www.piratebay.net (må sefølgelig ha Bitlord som programm på pcen for å bruke det) Men detta funker veldig fint.Har runna det etter mange timer på pcen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Da må jeg få med meg det :=) fått sett det nå el? hellothere Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som har en link til en demo da? Som jeg kunne lastet ned på jobben.... Grise rask linje her så det går LITT fortere enn hjemme kan man si! :) Så har de blokkert piratebay osv så det må bli fra en eller annen side......? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som har en link til en demo da? Som jeg kunne lastet ned på jobben.... Grise rask linje her så det går LITT fortere enn hjemme kan man si! :)Så har de blokkert piratebay osv så det må bli fra en eller annen side......? Blokkert piratebay nei? Det er jo flere måneder siden skjedde. Ble åpen igjen dagen etter elr noe. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 HØ?! Er ikke piratebay som er stengt, men forsvaret som har stengt for torrent filer o.l. Så da får jeg ikke lastet ned via torrent filer.. Skjønner!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Noen som har en link til en demo da? Som jeg kunne lastet ned på jobben.... Grise rask linje her så det går LITT fortere enn hjemme kan man si! :)Så har de blokkert piratebay osv så det må bli fra en eller annen side......? Last ned demo her: http://www.gamershell.com/download_6563.shtml Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 HØ?!Er ikke piratebay som er stengt, men forsvaret som har stengt for torrent filer o.l. Så da får jeg ikke lastet ned via torrent filer.. Skjønner!? hehe å ja. da skjønner jeg :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg