fred_stian Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Det her var jo artig! Litt tidkrevende men.. :) Den andre bilen man bygger i demoen, den mini'n var jo faktisk litt vanskelig! Var litt knot med å finne ut hvilke deler man måtte ha og hvilke man kunne selge. For penger var det lite av! :) Blir nok til at jeg laster ned dette en plass ja, eller finnes det i butikken? Virket jo ikke heeeelt nytt, så kanskje det er no sånn "billlig" spill.....? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Blir nok til at jeg laster ned dette en plass ja, eller finnes det i butikken? Virket jo ikke heeeelt nytt, så kanskje det er no sånn "billlig" spill.....? Har ikke sett det til salgs i noen buttikker her til lands. Det eneste stedet jeg har sett det til salgs var på et nettsted hvor kun de med amerikansk adresse kunne kjøpe spillet (dette var last-ned-og-skriv-inn-kode-som-du-mottar-på-epost) Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg