Gå til innhold

Honda NSR filmklipp

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Det var bare for å illustrere noenlunde hvor godt den går. :) Drar den som oftest ikke ut på første nei. Slutter på 10-11 som oftest. Sentrum filmen er mye artigere. Der ser man faktisk noe. Men skal få redigert det og lagt det ut.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. kjøring i mørke er fett ja....

nei faen. NSR da... må si jeg kosa meg langt mere på RS'en til Kaja, skulle i grunn ønsket jeg hadde på meg cam, da jeg og kjetil fra jessheim var å kjørte.,

er akkurat det samma som Ghostrider stil, bortsett fra at vi ikke rakk opp mere enn 180 MAX...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whohoo....... marius. jeg spurte kaja om å teste den nye 250'en hennes når hu fikk på skilter. ikke no problem sa hu... hjem hvem som legger ut på ferd med kamera under kåpa?......

hihihih:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Jeg hadde Honda NSR 2003mod, den greide jeg å hjule 1&2. Har en film som viser det, men kompisen er ikke hjemme.som har filmen. Tok fint Aprillia med eksosventil, delorto 34mm flatside gasser, og arrow/gianelli effektanlegg.

Klue med Nsr er ikke montere effektanlegg men å ta utgangspunkte i orginal eksosanlegg, ta blombering framme i eksosanlegget, der med første sveis etter utblåsningsport. Det er her det viktig med nøyaktighet. Nå skal du prøve å prøve å få perfekt motstand nok i ekspansjons kammertet. å det er ikke lett.. på Nsr trenger du ikke skifte dyse ved montering av ublombert/effekanlegg. Den får ikke for mager blanding men passe. Ikke ta blomberingen i insugsport, den går ikke bedre, men poler portene. Hiver du på effektanlegg vil du ikke oppnå stort dreiemoment på lavt turtall.

Min gjorde 165km/t med to på..

Liv in the moment, without picking up to much air ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider