Gå til innhold

Honda NSR filmklipp

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Det var bare for å illustrere noenlunde hvor godt den går. :) Drar den som oftest ikke ut på første nei. Slutter på 10-11 som oftest. Sentrum filmen er mye artigere. Der ser man faktisk noe. Men skal få redigert det og lagt det ut.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. kjøring i mørke er fett ja....

 

 

nei faen. NSR da... må si jeg kosa meg langt mere på RS'en til Kaja, skulle i grunn ønsket jeg hadde på meg cam, da jeg og kjetil fra jessheim var å kjørte.,

 

er akkurat det samma som Ghostrider stil, bortsett fra at vi ikke rakk opp mere enn 180 MAX...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whohoo....... marius. jeg spurte kaja om å teste den nye 250'en hennes når hu fikk på skilter. ikke no problem sa hu... hjem hvem som legger ut på ferd med kamera under kåpa?......

 

 

hihihih:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jeg hadde Honda NSR 2003mod, den greide jeg å hjule 1&2. Har en film som viser det, men kompisen er ikke hjemme.som har filmen. Tok fint Aprillia med eksosventil, delorto 34mm flatside gasser, og arrow/gianelli effektanlegg.

Klue med Nsr er ikke montere effektanlegg men å ta utgangspunkte i orginal eksosanlegg, ta blombering framme i eksosanlegget, der med første sveis etter utblåsningsport. Det er her det viktig med nøyaktighet. Nå skal du prøve å prøve å få perfekt motstand nok i ekspansjons kammertet. å det er ikke lett.. på Nsr trenger du ikke skifte dyse ved montering av ublombert/effekanlegg. Den får ikke for mager blanding men passe. Ikke ta blomberingen i insugsport, den går ikke bedre, men poler portene. Hiver du på effektanlegg vil du ikke oppnå stort dreiemoment på lavt turtall.

Min gjorde 165km/t med to på..

Liv in the moment, without picking up to much air ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår