Gå til innhold

Weber forgasser

Ranger emnet

juba

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der tar du feil, det er VW som har valgt feil forgasser på rett bil:-)

Nå skal ikke jeg være full av faan her men må jo si at jeg ikke har noen problemer med Pierburgen som står på 2.8`n min p: cheers

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et mandags-eksemplar, han som designet den mente den skulle lage trøbbel!:-)

Hehe, er egentlig en solex som det står pierburg- deutche vergasser geshalshaften eller no på...

:hammer :magic :driving

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du det? ca. pris

Jeg kjøpte dette komplett av en privatperson, kan bruke alt med unntak av innsuget, dette er til en Ford 2.0 OHC. Forgasserene er ubrukte.

Nye Weber DCOE 45 koster 7000 pr stk hos http://www.misab.se (i Sverige). Innsugsmanifold koster 1900. Trakter koster 300 pr stk. Luftfilter 570 pr stk.

Om man bruker Misab-prisene som referanse kommer alt på totalt 18000 nytt.

Brukte DCOE-forgassere ligger for salg enkelte steder med visse mellomrom...som på Qxl og diverse rally-relaterte steder.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har Weber 32/36-hva har dere gjort med luftfilter?? Passer det orginale Golf-filteret, bruker dere Ford-filteret eller hur???

eg har 32/36 DGAV weber gasser og kjøpte filter og overgangsplate til filter hos kollevold.

slik ser det ut:

nygass.jpg

monteringsplate: PC3103 pris 170kr

piperxross filter: PC3003 65mm eller så var det PC3002 40mm pris 360kr

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider