juba Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Er ikke rart i vi Ford-folk har forgasserproblemer, kommer jo VAG-folk som fremdeles ikke har skjønt at de har valgt feil bil som "stjeler" delene våre. Begynner jo å bli sjeldne de gasserne. Se på http://www.misab.se Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Der tar du feil, det er VW som har valgt feil forgasser på rett bil:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Der tar du feil, det er VW som har valgt feil forgasser på rett bil:-) Noe i den retning ja, har nå anskaffet skikkelige webere til min Audi 80. 2 doble Weber DCOE 45 :) Får se om det blir porting også. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Der tar du feil, det er VW som har valgt feil forgasser på rett bil:-) Nå skal ikke jeg være full av faan her men må jo si at jeg ikke har noen problemer med Pierburgen som står på 2.8`n min p: cheers Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Nå skal ikke jeg være full av faan her men må jo si at jeg ikke har noen problemer med Pierburgen som står på 2.8`n min p: cheers Sikkert et mandags-eksemplar, han som designet den mente den skulle lage trøbbel!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Sikkert et mandags-eksemplar, han som designet den mente den skulle lage trøbbel!:-) Hehe, er egentlig en solex som det står pierburg- deutche vergasser geshalshaften eller no på... :hammer :magic :driving Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 solex og pierburg er vel samme smørja på samme måte som weber selges under andre navn? har forresten en Zenith forgasser liggende, fabrikkny, skal angivelig være dyset for en 1600-motor. Enklere forgasser skal en lete lenge etter! kanskje jeg skulle prøvd den på Golfen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Noe i den retning ja, har nå anskaffet skikkelige webere til min Audi 80.2 doble Weber DCOE 45 :) Får se om det blir porting også. Hvor kjøpte du det? ca. pris Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvor kjøpte du det? ca. pris Jeg kjøpte dette komplett av en privatperson, kan bruke alt med unntak av innsuget, dette er til en Ford 2.0 OHC. Forgasserene er ubrukte. Nye Weber DCOE 45 koster 7000 pr stk hos http://www.misab.se (i Sverige). Innsugsmanifold koster 1900. Trakter koster 300 pr stk. Luftfilter 570 pr stk. Om man bruker Misab-prisene som referanse kommer alt på totalt 18000 nytt. Brukte DCOE-forgassere ligger for salg enkelte steder med visse mellomrom...som på Qxl og diverse rally-relaterte steder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Dere som har Weber 32/36-hva har dere gjort med luftfilter?? Passer det orginale Golf-filteret, bruker dere Ford-filteret eller hur??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Dere som har Weber 32/36-hva har dere gjort med luftfilter?? Passer det orginale Golf-filteret, bruker dere Ford-filteret eller hur??? eg har 32/36 DGAV weber gasser og kjøpte filter og overgangsplate til filter hos kollevold. slik ser det ut: monteringsplate: PC3103 pris 170kr piperxross filter: PC3003 65mm eller så var det PC3002 40mm pris 360kr Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 OK-det så jo bra ut! Du blir ikke plaget med ising i forgasseren?? Er jo arbeidsbilen min dette så den må helst virke hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 OK-det så jo bra ut! Du blir ikke plaget med ising i forgasseren?? Er jo arbeidsbilen min dette så den må helst virke hver dag! Webere iser ikke! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Webere iser ikke! Seriøst?? Forklar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg