AndersM Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg har en GU motor 1.8. Hvilken weber passer best på den? Motoren er jo ute så kan like gått få en skikkelig forgasser.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har en GU motor 1.8. Hvilken weber passer best på den? Motoren er jo ute så kan like gått få en skikkelig forgasser.. Weber 32/36 DG(A/E)V og Weber 36/36 DCD gir ok drivstofføkonomi, mens Weber 38 DGAS blir noe tørstere. Alle er supre sammen med trimkam ;) Modifisering av originalinnsug eller nytt innsug kreves for å bruke disse! Med noe hissigere kam og portet topp, burde valget falle på 2 doble Weber DCOE 45. Komplett sett med 2 doble 45 Weber DCOE, innsug, link og monteringssett koster under 12k hos Velox Motor (16500 hos Lysaker bil). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ok høres bra ut. Har du noe bilde og mål av "spacern" man må bruke på innsuget? Mente jeg leste at man kunne sette det på..? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ok høres bra ut. Har du noe bilde og mål av "spacern" man må bruke på innsuget? Mente jeg leste at man kunne sette det på..? Jeg lagde en overgang selv (til DGV), da av en 12mm tykk aluplate. Har du forgasseren og innsuget for hånd, da ser du hva som må gjøres :) Har ingen mål, men utfresing av originalinnsuget må til, samt fjerning av "tappene" i varmeelementet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almankås Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 jeg har jeg en weber 36/36 liggende. Den har sitti på en Opel 2,0 motor. Den har ligget i garasjen i noen år ubrukt. Betaler du portoen så skal du få den gratis av meg. Har du denne enda og står tilbudet eventuelt? Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Har du denne enda og står tilbudet eventuelt? Håper på svar Nesten 5 år gammelt innlegg, men er kanskje verdt ett forsøk ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg