Gå til innhold

Tips: Stokstad (Oslo) har inne en 245 GLT m/ 4 el.vidusheis.

Ranger emnet

240ft

Anbefalte innlegg

Stokstad har mye fint innom de, det var en 244 med beige interiør der og automat, soltak med elektriske ruter.. var å plukka snutepanseret av den. Sto en 81 modell 242 der med blått interiør.. Kjøpt panser,grill og hele interiøret for 1200,- Fornøyd med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto en 245 med R-sport ratt, turteller og masse annet fint der i forrige uke, men den var liksom holdt av til en eller annen så jeg fikk ikke kjøpt rattet.

Kjøpte meg forseter i skinn der for 800kr. Helt fine, uten høl for 800 kr.

Er det noen andre bra bilskroter rundt omkring Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og bilene på Stokstad står ikke lenge før de blir "klemt"; de har veldig dårlig plass både deler og biler, så her går alt i pressa wtf? :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det noe mere i bilen? instrumenter osv???

GLT skal vel ha stor turteller og lita klokke som standard. Bare som en påminnelse til den som eventuelt sikrer seg dette: Husk å få med den lille plastpluggen som tetter hullet i plastvinduet foran kombinasjonsinstrumentet (der stilleskruen for den store klokka sitter), samt de tre gummiføttene til den lille klokka. Ergerlig å stå og mangle dette etterpå.

Ellers skal den vel også ha turbomodellens krengingshemmer foran. Men siden det er ei stasjonsvogn har den nok standard krengingshemmer bak. De GLT'ene jeg har vært borti har også hatt sentrallås. Noen ser sikkert verdi i den helsvarte grillen og pyntelistene over lyktene.

Ellers har B230E i 240'ene A-kam, i motsetning til samme motor i 740 som fikk den litt spenstigere V-kammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt sansen for stokstad! Fant en mazda 323 gtx der i sommer. Polsk regga. Spurte da om det var mulig og få kjøpt noe av den. Dette var uaktulet! De som jobber der nede har første retten på deler , og når de er ferdige med og ta det de skal ha er det ikke en hel/rett del igjen. Mye bedre på london syns jeg.

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de aller fleste store turtellere sitter denne tappen fast i selve turtelleren.. Gjør det på de 3 turtellerene jeg har liggende;) men de gummiføtta er et lite H****** å ikke ha... ;)

Eller som jeg gjorde en gang, byttet hele plastvinduet med ekte glass.

Så betraktelig bedre ut!

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider