cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ultimatVW: må væl bli skilt på fangern ja... har du bilder? e det itj påbudt med skiltelys da? cheesen: stor takk t dokk å... har itj vårte så bra resultat utn dokk nei;) *bilda kjæm :wave Kommer oppdatering nå, du var flink til å ta bilder i det minste:P hehe.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her kommer bilder i massevis.. Her ser vi den opprustede caddy bakluka..:D Her er Arbeidstykket.. Golf 2 bakluka! Etter lang tid med spussing av rust er morten igang med utsjæringen. Dette blir bra;) Jeg tok meg av sveising og pussing og ble fornøyd med resultatet.. Første sparklerunde.... Andre sparklerunde... Grunnet og lakerte og festet den på bilen.. Nå ser vi hva som er dårlig og bra! Siste sparklerunde ble suksess:D Her kan du se at eieren ser fornøyd ut.. Lattis!! Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 haha :hammer Sånn caddy luke er kult.. Ser Bra ut men hadde vært bedre å helsveisa den istedenfor å bare punkte. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brustad_cosworth Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Dette ble jævli rått..!! Jeg(mortn), Anders(Polaris) og cheesen ble Kjempe fornøyde med arbeidet vi gjorde for tinntinn! Det nederste bilde er ikke tinntinn, men Anders! Det er fortsatt litt småpuss og spakling igjen før baken er 100% +DTM påtte er nå under montering ;D Brusta,Anders og Cheesen :wave Siter Bruk vett... -ligg bredt!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brustad_cosworth Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 UltimateVW: Helsveisa ikke for vi torte ikke å bruke så mye varme, punkta heller mye å pussa mere. Ps..: Hadde heller ikke akkurat det beste sveiseapparatet ;) Siter Bruk vett... -ligg bredt!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vi sveisa uten gass :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 sikkert mange andre tråder om dette og.. men hvordan gjøre det med lås og åpne greiern? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vi åpner innenifra..det blir snart lagt opp lengre vaier til førersetet med hank som bare er og dra i, så åpner den seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 heisann :) da var vi endelig ferdig med bakluka, var jo med og hjalp til litt jeg og hehe..... regner med at det blir fler bilder ...jeg skaffa jo dtm potte til den også så det blir nok flere bilder ettervært :) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vi åpner innenifra..det blir snart lagt opp lengre vaier til førersetet med hank som bare er og dra i, så åpner den seg. Kjøp elektrisk bagasjeromsåpner da. Bestilte på mobilsentrum jeg. Utsolgt akkurat nå.. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=619402044&n=1199147587&pn=1383809723 Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 det har vært kult!! hvordan synes du den fungerer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 det har vært kult!! hvordan synes du den fungerer da? Har ikke fått min enda. Men skal funke bra.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 blir vell sånn på meg å :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 haha :hammer Sånn caddy luke er kult.. Ser Bra ut men hadde vært bedre å helsveisa den istedenfor å bare punkte. Hadde vi hatt et skikkelig sveiseaparat hadde vi sikkert ville gjort det, men med et lite hobby aparat var det ingen tvil.. Desuten er det større sjanse får at plata slår seg.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vi sveisa uten gass :hammer Det jorde vi ikke.. Det var selfølgelig gass... Det blir jo jalla uten gass da..!! Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg