cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 heisann :) da var vi endelig ferdig med bakluka, var jo med og hjalp til litt jeg og hehe..... regner med at det blir fler bilder ...jeg skaffa jo dtm potte til den også så det blir nok flere bilder ettervært :) Da får du ta deg av det.. En DTM potte kunne en fra Tufte IL Gjort.. Ikke akkurat noe å vise fram det:wonder Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Da er er det bare å fikse noen nye felger da tinntinn! LOL! Får skaffe deg litt penger nå da din fattiglus:P Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg har den åpneren min montert på bakluka mi. Funker fint den.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Sitat: Opprinnelig skrevet av tinntinn vi sveisa uten gass Det jorde vi ikke.. Det var selfølgelig gass... Det blir jo jalla uten gass da..!! NO MÅ DU SLUTT Å LYG :ex_machin gi fra dæ sykkeln t anders :biker kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 å dessutn!!!: fælgan hellj t sommern... bli jo stån i garasjn t da LÆLL!!! jævla pøls :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 TOmmen: satser på en slik en jeg og da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjelaas_Mpower Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 JA æ ska ha att sykkeln min cheesen! vampire :biker Vi byttet ut to lyddempere med rakrør og DTM påtte, ble rå lyd! Siter Gjør som meg, legg`en Brei!! :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg har den åpneren min montert på bakluka mi. Funker fint den.. er motoren av størrelse sånn at den ikke stikker ut på innsiden? man kan montere plastdekselen på innsiden? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 haff.. kunne dere gi faen i å skrive dialekt her? ta det på PM i stedet! TAKK! Hilsen en som irriterer seg grønn over at folk skriver leet homo 14iss sms språk her og alle andre plasser i verden Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er motoren av størrelse sånn at den ikke stikker ut på innsiden? man kan montere plastdekselen på innsiden? Ja, man kan feste på plastdekselet ja. Men nå spørs det jo hvordan man fester den også da, er jo flere muligheter å feste den. Men det går slik som jeg har gjort det ja! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 haff.. kunne dere gi faen i å skrive dialekt her? ta det på PM i stedet! TAKK! Hilsen en som irriterer seg grønn over at folk skriver leet homo 14iss sms språk her og alle andre plasser i verden Ikke klag på meg;) jeg er trønder og skriver bokmål.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 TinnTinn? kan du prøve å Quote i stedet får å legge svarene dine i egen boks? Hadde vært fint.. da hadde det blitt litt mere oversiktlig:D:D Takk! Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg har den åpneren min montert på bakluka mi. Funker fint den.. Hei.. Jeg lurer bare på en ting, hvis man kjøper en sånn elektrisk åpner? blir det så luka åpner seg helt opp av seg selv når man trykker på da? I såfall hadde det vært veldig digg!! :) Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 JA æ ska ha att sykkeln min cheesen! vampire :biker Vi byttet ut to lyddempere med rakrør og DTM påtte, ble rå lyd! STFU!! dukenukem Den er min nå!! MohaHahAha!!! Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 tinntinn: Er du fortsatt interesert i de M3 look sideskjørta til Golf2?. Kan ta noen bilder.. HB 600kr + frakt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg