KaldBlod Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Herregud. Tragisk tråd. Noen tips: Vær saklige Skriv norsk Bli 18 Få lappen Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 I 2. that.... :idea: Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Definisjonen på norsk som for de fleste er akseptert her inne er de to skriftspråkene vi offisielt har i norge som kalles norsk (regner ikke samisk som norsk skriftspråk da-vil ikke tråkke noen fjellfinner på tærne:D), og disse er da bokmål og nynorsk. Er nok av mer eller mindre uforståelige dialekter her i dette landet, når man da i tillegg mikser dette med SMS-forkortelser og slang, så er det et komplett kaos. spamspam Lappen er sterkt å anbefale før du befinner deg alene i en bil i fart. :drive2 Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Helt utrolig offtopic tråd ! Men tilbake til topic. Den luka kommer til å gå til helvette ganske kjapt. Jeg hadde en med like mange punkter - den sprakk - så punkta vi dobbelt så ofte - og det sprakk - så gidde jeg faen ! riktignok med utrolig stiv bil og stor stereo i bagasjen.... Men pga vridninger i bakluka når du kjører ( mye vridninger i karoseriert på golf 2) så tror jeg også dette bil sprikke opp igjen. Like greit å fikse det før du lakker ... punkt 2 punkt i mellom hvert av de du har tatt. Må bli omtrent helsveist - men ikke helsveis - da trekker hele luka seg skjev. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brustad_cosworth Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Min er nå helsveiset (kan legge ut bilder senere når jeg henter den), og jeg skal hvertfall tinnsparkle. Gidder ikke måtte lakke luka et x-antall ganger pga at møkkasparkelen sprekker opp ! Det har allerede sprukket litt, så vi skal punkte mere. Takk for tipset! :pray Siter Bruk vett... -ligg bredt!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Da vet vi det til neste gang.! dritt! hehe.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is Sierra Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 :dj må ikke spill så høy musikk !! :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Min er nå helsveiset (kan legge ut bilder senere når jeg henter den), og jeg skal hvertfall tinnsparkle. Gidder ikke måtte lakke luka et x-antall ganger pga at møkkasparkelen sprekker opp ! blir vel ordning på alt skal du se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 så lenge du ikke overheter stålet går det fint å helsveise, bare masse små makker rundt om, også enda en runde, også enda en runde, slik at det aldri blir noe spes varmt så går det fint å helsveise :) bare ikke ta det i 1 makk med en gang ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Luka mi er helsveisa. Ser bra ut.. Ikke jeg som har gjort det da men...hehe Kjøpte den ferdig. M3 look skjørt til Golf/jetta 2 selges HB 600kr.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Samme om du helsveiser eller ikke når sparkelen bare blir kasta på, vil sprekke, ta å tinnfyll i stede, så legger dere tynt med sparkel oppå det igjen;) det er gjort på luka mi.. ble jo suverent:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Samme om du helsveiser eller ikke når sparkelen bare blir kasta på, vil sprekke, ta å tinnfyll i stede, så legger dere tynt med sparkel oppå det igjen;) det er gjort på luka mi.. ble jo suverent:P så jo kanonbra ut det der. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ble ikke verst nei, det der var etter at vi la grunn fargen, derfor det ser litt matt ut;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 På bakluka mi punkta vi mange plasser, å sparkla med glassfibersparkel noen lag, også brukte vi glassfibersparkel og vanlig sparkel blandet og til slutt brukte vi kunn vanlig sparkel. Her er noen bilder av luka mi, etter den er grunna og under veis. Denne ble sinnsykt bra! En kamerat som gjorde jobben for meg! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is Sierra Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Tinn tinn har du fått på DTM pottene nå da... Ble det gromlyd eller.... Gleder meg til og sitte på oppi crossløypa med den... mohahahah :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg