Gå til innhold

volvo 960

Ranger emnet


Flekseren_e

Anbefalte innlegg

Er jo ei mulighet det, jeg er ikke fornøyd med fjærene jeg har bak nå. Har Monroe gassdempere med hjemmelaga fester og kappa campingvognfjærer fra 245. Siger sammen bare jeg har noe baki, men vill ikke ha den noe høyere eller. Har tenkt på å lage noen braketter så jeg får til å bruke orginale nivådempere, men de koster jo like mye som det tilbudet du har fått fra VS. 3000kr/stk høres da ikke så jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ei mulighet det, jeg er ikke fornøyd med fjærene jeg har bak nå. Har Monroe gassdempere med hjemmelaga fester og kappa campingvognfjærer fra 245. Siger sammen bare jeg har noe baki, men vill ikke ha den noe høyere eller. Har tenkt på å lage noen braketter så jeg får til å bruke orginale nivådempere, men de koster jo like mye som det tilbudet du har fått fra VS. 3000kr/stk høres da ikke så jævlig ut.

Nei, synes ikke den prisen var ille... Jeg bruker forsterka varebil fjærer fra 240 og bilstein støtdempere. Kjørte med det på Rudskogen, og kan love at det funka dritt! Må finne på noe med bakfjæringa bak nå i vinter. Men kan love at jeg ikke bytter til stiv aksel! Det er helt utenkelig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om motorbytte jeg også, skal inn med T6 maskin så jeg vil ha bilen godkjent med "272hk". Man må ordlegge seg jævlig detaljert ja, jeg sendte en søknad tidligere for effektøkning i Amazon, å da var jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skulle gjøre alt så jeg skrev flere forslag på forskjellige løsninger. Fikk svar på søknaden som var litt veiledende og beskjed om å skrive en ny søknad med mer nøyaktig beskrivelse av hva som skal gjøres. Så her må du bare få med mest mulig og presiser at bilens bremser og kjøreegenskaper er forbedret osv. Fjærbenstag, poly-foringer osv.... Få med alt.

 

Jeg har samme bremser som S80 T6 på min, det er jo viktig å få med at de bremsene stammer fra en bil med samme effekt og som er betydelig tyngre. Satt vell på Ambulansene også de bremsene, å de er vell tunge tipper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår