Bullit Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Har søkt igjennom forumet, men har ikke funnet noe om hvordan en kobler opp kurvelys på Golf3. Kjøpte nylig en Golf3 1996/97mod 1,6stv og så på bryteren at jeg kan velge kurvelys foran og/eller bak. Det lyser et grønnt lys i bryteren om jeg slår på kurvelysene, men selvfølgelig mangler jo selve lyktene. Hvordan er dette å ettermontere? Ligger alt klart, bare å smocke inn lyktene? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 har vel ikke søkt så hardt.... se i D.I.Y tråden som er klistra øverst du.. så slipper du spørre så mye mere.. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sånn kan det gå, søkte på tåkelys og golf jeg... Tanx anyway:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg