Nsr160 Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Dette er lett å lese for en som er ordblind. (som meg) Men men Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Rart det er få som leser de reglene gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 trukke du trenger å være ordblind for å ha litt problemer med det der Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Enig der. Her burde det vært avsnitt og bedre oppsett. Skal gi beskjed videre. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=2&cat=TEST <-- bruk den i stedet :D Så vidt jeg ser skal det stå akkurat det samme der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 spiller ikke rolle om du er ordblind, det der ser for j"#¤%g ut..hehehe.. leker ikke uoversiktlig :iconsm Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Kanskje det er derfor folk ikke følger reglene eller de som skal håndheve disse ikke greier det helt slikt som var tanken ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg