951 Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Sommer'n er her!!!!!! (26 grader) Mer er det ikke aa si om det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Originally posted by 951 Sommer'n er her!!!!!! (26 grader) Mer er det ikke aa si om det.... Nydelig!! det har ikke vært så galt vær her i Norge i mai heller, om enn litt varierende de siste dagene... er grått idag, men det ser ut til å lysne litt. Dersom været slår til så er jeg nok å finne med en iskaldt ølglass foran meg i morgen venter og venter og venter på 911'en .. skal teoretisk sett dukke opp i begynnelsen av juni... Koser meg med sykker'n enn så lenge... kjørte 20 mil forrige torsdag. Har totalt 300miles på telleren til nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet Mai 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by 964C2 Nydelig!! det har ikke vært så galt vær her i Norge i mai heller, om enn litt varierende de siste dagene... er grått idag, men det ser ut til å lysne litt. Dersom været slår til så er jeg nok å finne med en iskaldt ølglass foran meg i morgen venter og venter og venter på 911'en .. skal teoretisk sett dukke opp i begynnelsen av juni... Koser meg med sykker'n enn så lenge... kjørte 20 mil forrige torsdag. Har totalt 300miles på telleren til nå.. Kul sykkel! Jeg forstaar at du gleder deg til at 911 kommer. Nyt livet i mellom tiden...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Har fikset litt lys og annet elektrisk på lotusen til en kamerat de siste dagene( for å holde sportsbil-lengselen i sjakk) ... lotus super 7 er en ganske kuul bil det også...men det elektriske og detaljmessig så er det lurvete i forhold til en porsche.. men 140hk og 450 kg gir bra fart i svingene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg