tikay Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ..fra Solastranden! Er nå lagt ut på hjemmesiden: http://home.no/torbjornkulsas/ Eller: http://www.gspott.net/torbjornkolsas/TolerateThisSmallsize.wmv Torbjørn Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det er ikke filmet høye hastigheter pga da har dama og foreldrene mine tvangs solgt mcèn!! ...hehh -Helt sikkert! Torbjørn Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcdefgh Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Unnskyld at jeg sier det, men den siden din var helt grusom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 skulle klart og lage en film med mere action enn den filmer der med min suzuki zr... Men klart er jo manndig og spinne på sand med en 600 da :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Var ikke så utrolig fet nei..men Grattis med sykkel da cheers ... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Var ikke så utrolig fet nei..men Grattis med sykkel da cheers ... Etter disse filmene som de kjører i 300km\t og filmer speedometret skjønner jeg at denne filmen min ikke er så mye action i... men filmen min har ett poeng og Jeg hadde lyst til å vise fram sykkeln min fatality Torbjørn http://www.home.no/torbjornkulsas Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Unnskyld at jeg sier det, men den siden din var helt grusom. Lag en bedre side til meg du da... Som også er gratis... Ja akkurat... :knob: Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 oki... du vil vise frem sykkelen din? ikke for å være slem mn. gjør d på en bedre måte! som sagt ikke serlig mandig og spinne på sand med en 600*dalojeggodt* mn d er jo qlt og ha sykkel da... bare vis den frem på en annen måte;) stå på!! PS: respekt av å ikke bli så alt for "bitt av bassillen" å kjøre syykt fort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 oki... du vil vise frem sykkelen din? ikke for å være slem mn. gjør d på en bedre måte! som sagt ikke serlig mandig og spinne på sand med en 600*dalojeggodt* mn d er jo qlt og ha sykkel da... bare vis den frem på en annen måte;) stå på!! PS: respekt av å ikke bli så alt for "bitt av bassillen" å kjøre syykt fort;) Nå har det seg slik at å spinne på sand er mye billigere enn å spinne på asfalt. På racingsykler er det enormt myke og dyre dekk, derfor er det ikke så gøy å burne de opp. Bakdekket på min originale husqvarna (15hk) holder 500 mil uten noe burning og koster 1600 kr. På en 600ccm med mye mer kraft, vil det holde enda mindre. Derfor burner man ikke på asfalt mer enn nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det var da veldig hvor negativ folk skulle være. Jeg synes filmen var helt ok, litt dårlig kvalitet på bildet. Siden din var litt rotete og kunne gjerne ha fått litt mer stilrent design. Den røde Corolla-en din likte jeg ganske så godt. Hvite blinkers all-the-way hadde gjort susen, tatt bort stripen i frontruten samt logoen i bakgruten, tatt bort lykte listene foran og lakket speilene for å få bilen litt mer clean. OZ Superturismo felger du har, eller? Hva betalte du for felgene forresten? Kanskje litt offtopic sist, men-men :rolleyes: Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ja enig med Nax her... er jo en helt ok film.. strøken sykkel, men "burninga" på sanden var litt ikke kult:P:P hehe.. men sier det igjen fet sykkel u har fått deg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Nå har det seg slik at å spinne på sand er mye billigere enn å spinne på asfalt. På racingsykler er det enormt myke og dyre dekk, derfor er det ikke så gøy å burne de opp. Bakdekket på min originale husqvarna (15hk) holder 500 mil uten noe burning og koster 1600 kr. På en 600ccm med mye mer kraft, vil det holde enda mindre. Derfor burner man ikke på asfalt mer enn nødvendig. Dekket på min Aprilia 50cc ble i løpet av sommeren fritt for mønster i midten. Ble kanskje litt for mye burning og "lage sånn stripe i asfalten ved å holde inne bakbremsen", hehe :rolleyes: Håper på nytt dekk til våren så tidlig som mulig. Er ikke mye lovlig dekket mitt :pimp Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Dekket på min Aprilia 50cc ble i løpet av sommeren fritt for mønster i midten. Ble kanskje litt for mye burning og "lage sånn stripe i asfalten ved å holde inne bakbremsen", hehe :rolleyes: Håper på nytt dekk til våren så tidlig som mulig. Er ikke mye lovlig dekket mitt :pimp <3 burning på asvalten, men lommeboka liker det ikke da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Pga navnet på filmen så ble folk skuffa.. hvis du hadde kalt tråden: "slik ser sykkelen min ut" eller lignende hadde du fått helt andre tilbake meldinger.. Jeg personlig klarer ikke lavære å legge ut sykkelen i liten sladd i lave hastigheten, men burner aldri. skifter dekk 1-2 ganger i sesongen.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det var da veldig hvor negativ folk skulle være. Jeg synes filmen var helt ok, litt dårlig kvalitet på bildet. Siden din var litt rotete og kunne gjerne ha fått litt mer stilrent design. Den røde Corolla-en din likte jeg ganske så godt. Hvite blinkers all-the-way hadde gjort susen, tatt bort stripen i frontruten samt logoen i bakgruten, tatt bort lykte listene foran og lakket speilene for å få bilen litt mer clean. OZ Superturismo felger du har, eller? Hva betalte du for felgene forresten? Kanskje litt offtopic sist, men-men :rolleyes: Takk for en positiv innlegg som var saklig og mere detalje i tilbakemeldingen! Enn disse forrige innlegga... Alt kan bedres ja.... Husker første filmen jeg laga, -helt tragisk når jeg ser den nå...: ) OZ racing felga kjøpte jeg for 4000kr av en kompis som hadde kjøpt de ny (12.900kr) Måtte kjøpe 2 nye dekk til de pga nedslitt av burning og feil hjulstilling på BMWèn... Stay tune http://www.home.no/torbjornkulsas/ Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg