skogbrott Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Dama har akkurat kjøpt seg en ny mp3 spiller til sin corsa (97") Måtte for å få brukt iso kablen ta av den ene "firkantet" som går opp til display (med temp, radiokanal og klokke) for å få resten inn i cdspillere. Det funket greit det, men innstilningene lagrer seg ikke. NOen som kan hjelpe eller si meg hvilken ledning jeg da trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Koble sammen den gule og røde ledningen på pioneer'n du har ikke strøm på minnet i spilleren.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 er ikke pioneer, er noe drit av en billigspiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Men du har helt sikker 2 strømførende ledninger bak på spilleren. en+ og en acc. De har sikker bytta plass. Har hver sånn på noen spillere jeg har montert. koble dem sammen og la begge gå til konstant 12v+ Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Hvordan vet jeg hvilke 2 jeg skal koble sammen? Og hvem ledning er 12+ på isokabelen som sitter i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Multimeter eller prøvelampe... har du ikke koblingsskjema på spilleren. Er som regel en rød og en gul som er strøm Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Multimeter eller prøvelampe... har du ikke koblingsskjema på spilleren. Er som regel en rød og en gul som er strøm Tusen takk for hjelpen! Du er en knupp :) Skal prøve litt ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Men du har helt sikker 2 strømførende ledninger bak på spilleren. en+ og en acc. De har sikker bytta plass. Har hver sånn på noen spillere jeg har montert. koble dem sammen og la begge gå til konstant 12v+ Når jeg koblet den røde og gule isammen, fikk jeg nok strøm konstant. Men da skrur jo ikke spilleren seg av når jeg skrur av tenninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hadde det problemet på A4 te pappa, der var det en overgang med antenneforsterker som bytta om pol 4 og 7, dette stemte ikke på denne bilen, var feil på orginalspilleren også men der holdt minnet seg. Fisket ut disse ledningene av ISO-pluggen og byttet de om da bilen tydeligvis trengte antenneforsterkeren. Dritbil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Når jeg koblet den røde og gule isammen, fikk jeg nok strøm konstant. Men da skrur jo ikke spilleren seg av når jeg skrur av tenninga stemmer det, men nå kan du spille selv om ikke tenninga står på.. Bare å skru av manulet, har jeg alltid gjort Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 takk for all hjelp. Nå funker det som det skal. Den husker innstillingene og skrur seg av når jeg skrur av tenninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg