Kverna Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 SE TIL HEL***E Å SKRU AV DE FORPU**E TÅKELYSA DERE KJØRER MED SAMMEN MED KJØRELYS NÅR DET REGNER HUNDER OG KATTER UTE OG ER MØRKT!!!! NESTE GANG FÅR DERE SMAKE FJERNLYS!! Det er faktisk ulovlig, og hadde jeg vært politi skulle dere fått smake regelverket! Phew, deilig å få ut. Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Kan jo gi faen i å kjøre med kjørelys og tåkelys sånn generellt egentlig, da det er ulovlig og jævla irriterende! Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jøss, ikke bare jeg som irriterer vettet av meg pga. dette? Endelig! :D Hadde jeg vært snut hadde jeg hatt med pigghakke i patruljebilen. Ingen bøter fra meg nei! Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg har aldri blitt blendet av tåkelys/nærlys uansett vær og føre. Det handler bare om å holde øynene der de skal være! holder du øye med den hvite stripa på høyresiden kan du møte det meste uten å bli blendet. har selv møtt tullinger som glemmer å skru av fjernlys uten at det har plaget meg noe særlig. Det er faktisk bare å ha i bakuet hva du lærer deg på mørkekjøringa! 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg har aldri blitt blendet av tåkelys/nærlys uansett vær og føre. Det handler bare om å holde øynene der de skal være! holder du øye med den hvite stripa på høyresiden kan du møte det meste uten å bli blendet. har selv møtt tullinger som glemmer å skru av fjernlys uten at det har plaget meg noe særlig. Det er faktisk bare å ha i bakuet hva du lærer deg på mørkekjøringa! Pisspreik. Holder øya der de skal være, men det er faen så irriterende allikevel. Det er en grunn til at det er ulovlig. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Merkelig at jeg ikke har blitt blendet en eneste gang i høst da! Den siste uka har jeg kjørt 10-15 mil hver kveld i regn og annet dritt uten å bli blendet. Og langs e6'en oppi her møter du mye rart! 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 kjører mye..men har aldri blitt plaget av tåkelysene.. ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Merkelig at jeg ikke har blitt blendet en eneste gang i høst da! Den siste uka har jeg kjørt 10-15 mil hver kveld i regn og annet dritt uten å bli blendet. Og langs e6'en oppi her møter du mye rart! Kanskje du ser dårlig, hva vet jeg. Det er ihvertfall irriterende, unødvendig og ulovlig. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 fikk testa synet mitt i militæret, det er perfekt. bare hold blikket ditt på riktig sted du og slutt å irritere deg! btw jeg hakke tåkelys, så jeg er ikke en av de som irriterer dere! 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Har heller aldri blitt blendet av tåkelys, og har perfekt syn.. Kjører heller ikkje med tåkelys, nei.. Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Aldri blitt blendet av tåkelys.. Værre med folk som glemmer å skru av fultlysa sine. Skulle ikke vært ulovlig å kjøre med tåkelys. på noen biler hjelper det enormt. andre biler ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 fikk testa synet mitt i militæret, det er perfekt. bare hold blikket ditt på riktig sted du og slutt å irritere deg! btw jeg hakke tåkelys, så jeg er ikke en av de som irriterer dere! Hehe. tok samme testen jeg og. Holder blikket mitt på rett sted, men øyet må jo vandre litt skal man ha oversikt, og man ser jo ingenting bak en bil med tåkelys på vått føre. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ligger du bak noen som bruker det er det jo en smal sak! da kjører jeg forbi 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Tåkelys og nærlys samtidig tyder på uvitenhet, samme med folk som _aldri_ greier å sette på park når de står parkert/stoppet ved veien. '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ligger du bak noen som bruker det er det jo en smal sak! da kjører jeg forbi Nei ikke sånn bak. Mener at når du møter en bil, er det jo fint å kunne se hva som er bak den, hjorter og svinger og sånt for eksempel, det er vanskelig når man møter tåkelys.. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg