Gå til innhold

Liten oppfordring til alle billister

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

Greit at du er regelrytter og diskusjonsnisse, no offence, men tror jeg kan gjøre hva jeg vil på min private parkeringsplass med snuta vendt inn mot huset ? Som sagt, er det noe mer om min bil, avatar eller min bruk av tåkelys kan vi sikkert ta det på pm.

Om jeg leste feil så beklager jeg, for jeg oppsfattet det slik at det er du som tar fram lover og regler, og ser en på dine innlegg så er det nok du som er diskusjonsnisse.

Jeg har bare lagt fram noen få fakta, du tar fram kun hva du syns er feil eller riktig, du bryr deg lite om hva som faktisk er lov.

Og faktisk så har du ikke lov til å gjøre hva du vill på egen tomt, loven gjelder også der. Det er ikke lov til å blende folk selv om bilen står på egen tomt.

Men det er ikke blending av andre som er grunnen for forbud mot nerlys og tåkelys, eller tåkelys om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår