Laaars Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Hei! Jeg synes kanskje Off Topic er litt strengt. Det at man kun kan snakke bil der også tenker jeg på. Selvom det er et bilforum er det jo alltid gøy å snakke om løst og fast med hyggelige mennesker, ikke bare bil,bil,bil,bil (Selvom det også er gøy). Eller hva med å opprette et forum for skitsnakk? Bare en tanke... synspunkter? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 shitsnakk kan jo tas på andre forum som vg-nett og sånt...dette er og blir et bilforum.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Som Skrotnisse her sier, dette er ingen syklubb, men et bilforum :) Snakke løst og fast kan dere f.eks gjøre på PM, MSN eller IRC. Vi har en kanal på efnet som heter #bilforumet.net ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Som sagt, dette er faktisk noe jeg savner også. Selvfølgelig, noen topics er bare for kjedelige, men noen burde få lov til å stå... De mest interessante, iallfall... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Det som er artig er at de som ønsker å bruker slike ting er de som ikke er gamle nok til å omtrent ha lappen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Men ting som hvilken julebrus som er best, hvor i Sverige de selger billigst bacon osv. er veldig bilrelatert? Alt eller ingenting mener jeg... Det er ikke det at jeg er misfornøyd med måten det er på, men jeg ser mange andre bilforum's at de gjerne har en egen seksjon for løst og fast, og ikke BARE bil, og det funker helt fett og mange liker det... Men men... flushit Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Det som er artig er at de som ønsker å bruker slike ting er de som ikke er gamle nok til å omtrent ha lappen. You took the words right out of my mouth, brother! :respect Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 på andre forum, feks. TPC og svenska240klubben+++ er off topic faktisk det som offtopic sier : Off Topic.. ikke at dette er noe kjempe problem for min del, klarer meg fint uten masse BS prat..men til tider hadde det jo vært greit.. men det store flertallet inkl. meg selv syns vel det er greit nok som det er pr. dags dato.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 på andre forum, feks. TPC og svenska240klubben+++ er off topic faktisk det som offtopic sier : Off Topic.. ikke at dette er noe kjempe problem for min del, klarer meg fint uten masse BS prat..men til tider hadde det jo vært greit.. men det store flertallet inkl. meg selv syns vel det er greit nok som det er pr. dags dato.. Det var slik her tidligere også, men det var en periode hvor omtrent 8 av 10 nye tråder kom i off-topic og ikke var bilrelatert i det hele tatt. Ettersom dette ikke er vg-nett sitt forum, men et bilforum så er det slik idag antar jeg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Stemmer også for at dette skal være ett rent bilforum. Dere som regger dere leser vel reglene før regging slik at dere vet hva dere samtykker er greit eller ei? ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hadde denne diskusjonen for litt over to år siden på et annet forum som jeg vanker på. Etter at OT ble opprettet har trafikken på hele forumet tatt seg veldig opp. Anbefaler eierne av dette forumet å ha et fullstendig fritt OT-forum. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Det var slik her tidligere også, men det var en periode hvor omtrent 8 av 10 nye tråder kom i off-topic og ikke var bilrelatert i det hele tatt. Ettersom dette ikke er vg-nett sitt forum, men et bilforum så er det slik idag antar jeg. Enten er dette et forum man er inne flere ganger om dagen, mye pga også OT, eller så er man her inne maks en gang om dagen. Alle som driver forum og får reklameinntekter ser at OT-delen drar opp besøket fordi folk får enda mer å bruke tiden på her inne. Just my 2 cent. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Enten er dette et forum man er inne flere ganger om dagen, mye pga også OT, eller så er man her inne maks en gang om dagen. Alle som driver forum og får reklameinntekter ser at OT-delen drar opp besøket fordi folk får enda mer å bruke tiden på her inne.Just my 2 cent. Problemet med reklame er veldig mange bruker ad-blockers som fjerner reklamen og reklame dekker veldig små deler av nettleien for forumet. Forumet går med dundrene underskudd og har gjort det i evig tid. Skal man få enda mer søppeltrafikk som skaper enda større regninger så kan man vel regne sammen 2 og 2. Edit: poenget med forumet er at det skal være et bilforum hvor man diskutere bil, ikke et tilholdssted for u-skole/vgs-elever som venter på at timen skal bli ferdig. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 det som OFF Topic står for er vel emner som ikke passer under andre deler av forumet? og emner som ikke går under bil topic? alltså off topic. greit at enkelte tråder blir fjernet, men ejg synes at denne delen av forumet bør være fri. for ellers på forumet er det jo nesten alt for strengt. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Dette er hva som kjennetegner Off-topic her inne: "Alt snakk om bil, mc, kjøretøy, motor og rekvisita som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg