ealoken Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jeg vet det, men hva med å tilate stortsett alt annet prat her også. for eks den ene tråden min, hvor vi var i sverige og henta bil og handla harry mat :P enkelte ting her på forumet har blitt ALT for strengt synes jeg og det er nok en del andre her på forumet som er enige med meg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Off topic er ett tilholdssted for oss som buker litt tid her inne, jeg leser gjerne tråder om bil, det er derfor jeg er her. men nytte meldinger om ting og tang som ikke nødvendigvis handler om bil, og som man vil dele med andre, er jo über. Er selv endel på #bilforumet og DR_s topper BS snakk der. det er helt greit for der er alle usakelige, ett eksempel fra i dag, "jonte..".. BS og snikksnakk er egentli bra saker, skulle gjerne hatt litt mer frihet til å poste tingog tang. men er veldig greit at adm. holder litt i trådene og rydder vekk endel. Når det gjelder å disse forum medlemmer for at de ikke har lappen, så er det dårlig gjort, du kan være ett like godt medlem med som uten lappen, og du kan bidre mer/mindre i samme grad som f.eks. meg eller ealooken til å lage og skape et hyggelig forum. Den dissinga over her, var faen meg ikke mye nice!! Så adm, oppfør dere, ikke dra ned miljøet, selv om vi alle har hatt våre konflikter med enkelte her inne.. Vi er en gjeng med bilinteresserte, MEN som alle andre liker vi f.eks. damer på treffene våre, det er litt "off topic" med damer ;) så, lag ett snikksnakk forum! :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg synes ikke det er for mye forlangt å faktisk holde seg til topics om BIL på et bilforum. Hadde det vært opp til meg, hadde vi fjernet hele Off-topic. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Siden mange ønsker OT så kan man feks slette alle innlegg/tråden eldre enn 30 dager. Tar ikke opp mye lagringsplass og gir brukerne det de vil ha. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 men nytte meldinger om ting og tang som ikke nødvendigvis handler om bil, og som man vil dele med andre, er jo über.Er selv endel på #bilforumet og DR_s topper BS snakk der. det er helt greit for der er alle usakelige, ett eksempel fra i dag, "jonte..".. Det er akkurat derfor IRC-kanalen finnes. Alt off-topic og søppelsnakk tar man der. Eneste grunnen jeg kunne sett at man skulle hatt en helt off-topic-del var hvis man lanserte det som en betalingstjeneste, så kunne de som ønsket søppelet fått betale det som det koster Håkon A og marius. Ville du Tarant|no betalt 50,- pr mnd for å ha et helt åpent off-topic forum, og tror at du ville fått med det 50 til på det? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ville du Tarant|no betalt 50,- pr mnd for å ha et helt åpent off-topic forum, og tror at du ville fått med det 50 til på det? Jeg kommer nok aldri til å betale for å være på et forum, nei. Tror heller ikke mange andre hadde betalt for å bruke noe Internettforum. Trodde man hadde reklame på slike steder for å slippe å betale i tillegg. Uansett, kommer bare med råd. Har just kjøpt bil som jeg bruker hver dag og ikke mekker på. Er nok uansett ikke blandt de mest aktive her. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg kommer nok aldri til å betale for å være på et forum, nei. Tror heller ikke mange andre hadde betalt for å bruke noe Internettforum. Trodde man hadde reklame på slike steder for å slippe å betale i tillegg. Akkurat derfor gidder ikke administratorne her å betale for at du skal få poste vg-nyheter osv. Å dra inn reklamepenger er vanskelig da firmaer går heller inn å "støtter" merkespesifike klubber/forum. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 teamer som er way off bil i off-topic blir slettet etter som moderatorne kommer over dem, eller andre medlemmer rappoterer inn. medlemmer som har problemet med å innfinne seg i det vil til slutt bli slettet. Mange sier at dem vanker på ditt og datten forumet og at der funker det helt fint. men da spør jeg.. hvor stort er det forumet? akkurat... og at trafikken tar seg opp om medlemmene får skravle mere piss, ja så synker kvaliteten, det er ikke noe vi ønsker. heller 1000 bilinteresserter en 100000 kaffekopper og strikkepinner. det finnes flere slike ferdig debatterte tråder med samme overskrift. søk dem opp og les dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg