VegardAa Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Trenger et fronsett fremme, det må være på 5.25". Samt det skal passe ilag me disse komponentene: Forsterker: MRV-F545 Sub: Alpine SWS-1222D Vurderer disse to: Apline XPX-137R Eller Focal 130V2 Alpine sine er koster rundt 300 kr mer (får god pris på Alpine)... Men har ikke lyst å bruke så alt for mye penger heller. Hva skal jeg gå for? Hva går best ilag med subben, samtidig osm det gir fin og høy lyd? Vurderer å bytte ut subben med en Type-R fra Alpine også, den takler en del mer effekt. Og sub utgangen på forsterkeren er vel på 500W (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Velg Focal, du blir aldri skuffet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Velg Focal, du blir aldri skuffet :) han blir ikke skuffet av spx settet heller!! i know! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Dette hjalp jo veldig... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 I den prisklassen så ville jeg jo inkludert Hertz, Soundstream og Morel, dette er alle alternativer som er minst like bra som de to du nevner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Dette hjalp jo veldig... :p Ja ikke sant.. Som jeg i en post før her skrev, så er det ganske meningsløst (unnskyld) å poste spm. som dette. Det er viktigere at du går for det DU liker.. Begge disse alternativene er vel av de bedre. Jeg vil ikke uttale meg om hvem som er det beste. Faktisk så avhenger det litt av hvordan forsterkeren låter, hva som blir best.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er det ingen gode vellassorterte bilstereobutikker i Ålesund? Det beste er å gjøre som unge dynamiske Ketil sier, gå å lytt selv, det er du som skal være fornøyd med lyden, ikke han som kommer med annbefalingen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Vet at begge har veldig god lyd, holder kanskje en knapp på at focal ha penere lyd (sikkert ikke hørbart). Men det jeg spurte om var ikke hvilket merke som var best, men hvilket som passet best TIL forsterkeren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Vet at begge har veldig god lyd, holder kanskje en knapp på at focal ha penere lyd (sikkert ikke hørbart). Men det jeg spurte om var ikke hvilket merke som var best, men hvilket som passet best TIL forsterkeren.... Dette får da noen andre svare på. har aldrig hørt en MRV forsterker. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Du har Pm VegardAa :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Vet at begge har veldig god lyd, holder kanskje en knapp på at focal ha penere lyd (sikkert ikke hørbart). Men det jeg spurte om var ikke hvilket merke som var best, men hvilket som passet best TIL forsterkeren.... er nokk store sjangser for alpine høytalere passer best til din alpine forsterker,er i mange tilfeller lurt å ha samme merke,det er som regel konstruert forværandre.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Få deg et tilbud på Focal, da blir du ikke skuffet . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hør med dine egne ører, ikke andres ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Holder en knapp på alpine :) Får alt i et merke da.. Men det blir dyrere.. men men :) Skal det være så skal det være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg