Gå til innhold

Ford sierra VS Bmw 320

Ranger emnet

Haukis

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp deg en Mercedes 190E 2.0 Langt bedre kvalitet enn disse to du nå har nevnt. Fin førstebil. Og vær så snill, ikke kjøp sierraen.

Skjerp deg a??! Bmw og merce er på lik linje :) Ikke FINN på å kjøp sierra, hadde det og det var det bare trøbbel med på vintere iallfall.

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er bensin forbruk, vekt, effekt å forhold til 320?

Det er jo bare å høre med tore det, han hadde mye tull med sierraen sin han, min og som jeg brukte til isrally, bare tull.. Men nå er det ekstremt kalde vintere her da! Snakker fort 30-35 minus her, har også en uoffesiell kulderekord på 51,7 eller 52,7 kuldegrader i 1978 :yak:

Mvh

Marius

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg a??! Bmw og merce er på lik linje :)

Hadde du kjøpt en E30 med 250K på telleren uten å være bekymret? Det haddde ikke jeg ;) De gamle mercene er noe av det mest slitesterke du kan få tak i, er allmenn viten. De nye derimot........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du kjøpt en E30 med 250K på telleren uten å være bekymret? Det haddde ikke jeg ;) De gamle mercene er noe av det mest slitesterke du kan få tak i, er allmenn viten. De nye derimot........

Nå må du roa ned da? har vært borti både merce og e30.. Om e30en er like godt vedlikeholdt som denne merca du prater om så er den like bra.. 6er motora er skuddsikre om di blir kjørt varme, og jeg vet hva jeg prater om for å si det sånn :)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er helt tåpelig å mene at en biltype er helt drit fordi dere har hatt en med problemer, eller har hørt?

Det er snakk om gamle biler her, er ofte endel feil. Det varierer fra bil til bil.

Du bør kanskje også tenke på forsikringen her på disse bilene.

Ville gått etter den som var i best stand, minst kmstand osv, nyest modell osv. Ikke høre på usaklige argumenter fra folk på internett :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider