Gå til innhold

Ford sierra VS Bmw 320

Ranger emnet

Haukis

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

virker på meg som om han prøvde å sette de opp mot hverandre i hvertfall hellothere

Jaja, isåfall er jeg enig med deg:) Men synes fortsatt sierra isbil eller xr4i er mye tøffere enn en 320.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. gidder faen ikke å diskutere mer, dere prater jo ikke av erfaring? har hatt så jævla mange bmwer.. Og en sierra.. Sierraen til en kompis hadde så jævli mye problemer om vinteren, samme med sierraen min.. Min 518 (!!!) stoppa ikke EN jævla gang i vinter, samme med di andre bmwene jeg har hatt.. jævla fjott.. di som legger ut her hater jo sikkert bmw og så..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. gidder faen ikke å diskutere mer, dere prater jo ikke av erfaring? har hatt så jævla mange bmwer.. Og en sierra.. Sierraen til en kompis hadde så jævli mye problemer om vinteren, samme med sierraen min.. Min 518 (!!!) stoppa ikke EN jævla gang i vinter, samme med di andre bmwene jeg har hatt.. jævla fjott.. di som legger ut her hater jo sikkert bmw og så..

MeSs

Liker bmw godt jeg, men de e30ene jeg har hatt noe med å gjøre har ikke vært noe å samle på. Slappe motorer og mye småfeil. De sierraene jeg har hatt kontakt med har vært bra i forhold. Enkle, robuste biler som varer lenge om ikke rusten får tak på de.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bmw godt jeg, men de e30ene jeg har hatt noe med å gjøre har ikke vært noe å samle på. Slappe motorer og mye småfeil. De sierraene jeg har hatt kontakt med har vært bra i forhold. Enkle, robuste biler som varer lenge om ikke rusten får tak på de.

Er det jeg vil fram til, bildene var bare for å vise noen tøffe sierraer, var ikke xr4i, men xr4ti.

kommentaren var bare noe jeg sa, fyren må få velge sjøl, men blir fort skitt kasting mellom disse to merkene.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en forkjærlighet til sierra sedan :D Men vil anbefale og ta en tur for å få prøvd bilene..for du merker fortere hva som er viktig for deg.. Lykke til med bilkjøp i alle fall

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er xr4ti? den tror jeg ikke jeg har hørt om? Er vel ikke så vanlig her til lands den heller?

Amerikansk XR4 med 2.3 pinto med turbo og innsprøytning, 170+hk, søk på merkur XR4ti.

Er 2 i Norge trur jeg, sitti i den ene.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på dere! Som en gjeng unger som krangler om noe teit noe.

Dere bruker de samme argumentene mot hverandre. "Åh dere har ikke peiling, bmw er best, dere bare hater bmw og har ikke erfaring, MIN bmw hadde ingen problemer!"

"Åh sierra er best, min hadde ingen problemer, vet om en bmw her med problemer!"

"ÅH FORDI DU SYNES DEN SER BEST UT SÅ ER DEN IKKE DET, JEG VET AT DEN ANDRE SER BEDRE UT!!"

En slik topic er helt ubruklig fra post nr1. Folk er så jævla hårsåre når det kommer til en diskusjon der bilen folk selv har er involvert.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider