Gå til innhold

Ford sierra VS Bmw 320

Ranger emnet


Haukis

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har personlig eid både Sierra og BMW E30 (har fortsatt BMW'en), og jeg med hånda på hjertet si at BMW'en er noe helt annet enn en Sierra. Alt føles bare mye bedre. Den er ti ganger godere å kjøre, og kvalitetsfølelsen du får i en BMW kontra en Sierra (eller en Ford i det hele tatt), er i seg selv god nok grunn til å velge BMW. 320 har også sekser med go'lyd i motsetning til Sierra med traktor-lyd. Om den bruker litt mere bensin... samma faen for meg. Det er verdt det.

 

Velg BMW. Du vil ikke angre.

 

-Krissa

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jo en sierra 10 ganger bedre ut enn en BMW kan bli noengang.

motorene tåler det meste når det er 205, går godt når de ikke er daukjørt av bestefar og toppen sprekker ikke av en koking(ser ikke på DOHC som en ordentlig ford motor)

Vil du ha stikkflammer er det bare å dynke luftfilteret i vann og press the pedal to the medal, skyter godt det....

Går med tenninga også.

Men foretrekker mk. I jeg da, bedre sving, mindre unødvendig tjass på motorene, en 85/86 gasser eller IS er tingen.

Du får velge som du vil, men jeg trenger iallefall ikke noen penisforlenger så for meg hadde valget vært såre enkelt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At DU synes en sierra ser bedre ut, kan jo umulig være noen god grunn til at han skal velge denne. Det at en enkelt kan få stikkflammer med en sierra, har vel egentlig ingen relevans med trådstarters spørsmål som lød: "hva anbefaler dere?". (om du ikke anbefaler denne "stikkflamme metoden" din uansett da). Noe merkelig synes jeg også det er at du sikter til en 18 år gammel utgave av BMWs minste modell, som en penisforlenger.

 

Nei her tror jeg virkelig du har misforstått litt! DETTE er en penisforlenger:

penisenlarger.jpg

 

-Krissa

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvaliteten kan være ganske så dårlig på begge bilene, e30 er noe overpriset synes nå jeg, men om du finner et bra eksemplar som ikke er kjørt i skakk av en ungdom, Velg den!

Skal du ha en bil med billigere? forsikring, billigere forbruk, f.eks. til skolegang er kansje sierraen et bedre valg.. Men se nøye over bilene uansett.. lykke til!

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to øverste skulle være XR4ti, men funka visst ikke like bra som i forhåndsvis

XR8 skulle visst være fin herjebil, finn en E30 med like stor motor orginalt(4943 cm3 hvis jeg husker riktig)

 

xr8 ble vel bare solgt i Australia sant? Hadde vært moro med en sånn en!:D

xr4i er jo genialt.. Hvit sånn en med escort cosworth felger m'm Går en sånnen her i Sogndal, strøken.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å sammenlikne en XR8 mot en e30 320 er jo helt dust. Har du noen gang sett en XR8 i norge? Dessuten.....har du noen gang sett prisen på denne bilen?

 

så hvis deler, pris, tilgjengelighet på bil er viktig kan du jo glemme en XR8. Dette var uansett ikke topic så jeg skjønner ikke hvorfor du kommer med dette

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å sammenlikne en XR8 mot en e30 320 er jo helt dust. Har du noen gang sett en XR8 i norge? Dessuten.....har du noen gang sett prisen på denne bilen?

 

så hvis deler, pris, tilgjengelighet på bil er viktig kan du jo glemme en XR8. Dette var uansett ikke topic så jeg skjønner ikke hvorfor du kommer med dette

 

Han prøvde jo bare å vise en xr4i da.. En bil som kan sammenlignes med en 320, i pris ihvertfall..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår