Gå til innhold

2 SPARCO stoler selges 2000.-

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

legg ut linken hvor du finner denne i glassfiber
.

Det klarer han neppe.. Sparco Sprint er i stål, og er aldri laget i noe annet enn stålrørs konstruksjon, og er mye tyngre og dårligere enn glassfiber.. Dessuten kan jeg skaffe dem enda billigere enn 2000 for stykket, så tror ikke det er så veldig gunstig uansett..

At de er i stål forklarer prisen på dem.. Glassfiberstolene koster fra 9000,- for settet nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på og bytte ut setene mine i corradoen ..noen som vet hvor mye det ville koste eller som har noen som passer for meg(må helst være svarte for og matche interiøret og må gå ann og vippe dem fram pga at det er 2dørs...må vel ha nytt understell til dem oxo da eller?

leter vel etter noe ala disse http://www.caprizonetuning.com/int/fkautomotive/sport.html

koster 6200kr med understell per par burde vel gå ann og finne ett par som er lite brukt til 2-4000kr

Noen som skaffer dette billig eller vet om ett sted som selger det billig

-tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har er i Glassfiber. De heter Sparco Sprint, står ivertfall det på siden. Om det ligger et stålrør inni eller to skal man ikke se bort ifra, men vekten er ikke så verst. Mye lettere en de originale stolene ivertfall.

Alle er velkommen i garasjen min for og sjekke det ;)

Har ikke noe URL, siden en kompis skaffet de for meg.

Skal ikke se bort ifra at det var der han hentet de. Han sa hvor men har husket det ut.

Så er jo det en stund siden så prisene har sikkert falt til det som står på siten der.........1835 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greia er at glassfiberstoler utelukkende er laget av glassfiber, og er derfor betraktelig lettere enn en stålrørsstol.. Sparco sprint har bæringen i stolen i stål og har en annen konstruksjon enn rene glassfiber og carbonstoler. . Det gjenspeiles i prisen på dem..

er det noen som lurer på det er det bare å sjekke på:

http://www.gundersenmotorsport.com/sparco/diverse/stolind.htm

Det som også er greia med sprint stolene er at trekket ikke er mulig å ta av og er derfor ikke mulig å få vasket, dessuten er de også omtrent umulig å lage nye trekk til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på og bytte ut setene mine i corradoen ..noen som vet hvor mye det ville koste eller som har noen som passer for meg(må helst være svarte for og matche interiøret og må gå ann og vippe dem fram pga at det er 2dørs...må vel ha nytt understell til dem oxo da eller?

Ja til de fleste sparcostoler trenger du det.. Men for å komme billig ut av det kan du benytte de orginale understellene og modifisere de litt.. Måten å gjøre det på er først å løsne de orginale understellene i alle festene. Bytt deretter ut de trøtte gamle stolene med noen nye og tøffe.. Det lar seg i de aller fleste tilfeller løse ved å bruke noen nye bolter og en drill med egnet borr..Deretter bruker du gjennomgående bolter i de fremre festene i gulvet og understellet, og vips har du vippeunderstell..

Eller svi av 1000,- per understell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Det som også er greia med sprint stolene er at trekket ikke er mulig å ta av og er derfor ikke mulig å få vasket, dessuten er de også omtrent umulig å lage nye trekk til..

Skal vi ta av trekket på min?

Ikke neo vanskelig det. Bare og ta av plasten i gjenomføringene for seler, så drar du hele trekket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Hva tror dere om disse Ractive stolene, kontra FK stolene tidligere i posten? (http://www.caprizonetuning.com/int/fkautomotive/sport.html)

Powerzone skal ha 7000,- pr par ..

Katalog : http://www.ractive.com/clientuploads/catalog/TOUCAN_2003_CATALOG_RACTIVE.pdf

Ta og undersøk andre steder først du......powerzone tar seg godt betalt!!!

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
Originally posted by antheus

Pluss at det hender at man aldri får det man bestiller.

Bestillte stoler der. Ga opp etter 4 mnd og få de.

Var bare løgn når jeg ringte. Historier om at de lå for fortolling i Oslo, men de hadde enda ikke fått de en mnd etterpå osv....

jeg bestilte noe fra usa.. de lå faktisk i tullen i 2mnd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider