SpeedWell Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Jeg har 10 sett med SilverVision i bestilling, men tar vel sin tid før de kommer. Sikkert 2-3 uker. Det blir vel for lenge å vente? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg har 10 sett med SilverVision i bestilling, men tar vel sin tid før de kommer. Sikkert 2-3 uker. Det blir vel for lenge å vente? ;) Stemmer, så det ble OSRAM fra Torshov... Ikke lys: Lys: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Finslig, slikt må man ha seg. Rundt hele helst :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Finslig, slikt må man ha seg.Rundt hele helst :) Er bestilt side og forran i klarglass fra autospar i går... så det er bare å vente i spenning! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Vær forsiktig med de forbanna ! side blinklysene ... Jeg har knekt et utall slike .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Vær forsiktig med de forbanna ! side blinklysene ... Jeg har knekt et utall slike .... Okay, takk for tipset ;) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg